eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie o rękojmię - chyba › Pytanie o rękojmię - chyba
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.inds.pl!not-for-mail
    From: "arek" <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie o rękojmię - chyba
    Date: Sat, 23 May 2009 08:02:30 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Milosnikow Internetu INDS - www.inds.pl
    Lines: 15
    Message-ID: <gv83ca$25uk$1@bgp.inds.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-239-180-51.rev.inds.pl
    X-Trace: bgp.inds.pl 1243058378 71636 87.239.180.51 (23 May 2009 05:59:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:589629
    [ ukryj nagłówki ]

    Na wstępie to muszę przeprosić, że nie potrafię poprawnie sformułować
    pytania, ale może chociaż opiszę je:
    Klient - prowadzący działalność gospodarczą - kupuje w autoryzowanym
    serwisie częsć zamienną albo usługę naprawy swojego sprzętu (naprawa, przy
    okazji nowa część zamienna). Dostaje FV z wyszczególnionym czasem pracy i
    wymienianym podzespołem. I ta nowo założona część psuje się za pół roku. Po
    czym klient dowiaduje się, że nie ma gwarancji na część. I nawet nie miał! I
    się wpienia... Na mnie, bo ja jestem "buforem" jak Błękitna Linia w TP.
    I tu moje pytanie: jakie, względem KC, prawa mają nasi klienci? Oni pytają o
    gwarancję (wydaje mi się, że powinni pytać o rękojmię) na zakupiony towar,
    wykonane usługi, ja mam (polecenie z góry) odpowiadać, że gwarancji nie ma i
    to ich problem, że się nie dowiedzieli. Upraszczam, ale z tego co się
    zorientowałem klienci bardzo czę


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1