  • 1. Data: 2009-05-22 21:25:02
    Temat: Samochód na firmę, ale OC na rodzica
    Od: p...@g...com

    Witam,

    prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym zakupić samochód, zwykła
    osobówka, bez kratki. Jako, że jestem młody i nie prowadziłem nigdy
    auta to moje OC byłoby w granicach 2000 zł. rocznie. W każdym razie
    ojciec zaproponował mi, że może mój samochód zapisać pod swoje
    ubezpieczenie i wtedy nie zapłacę 2000 zł. tylko ponad dwa razy mniej.
    Allianz chyba jako jedyny oferuje taką fajną opcję, że nawet jak będę
    miał stłuczkę swoim autem to zniżkę traci tylko ten samochód który
    miał wypadek. I teraz mam pytanie, czy jeżeli podam ojca jako
    współwłaściciela samochodu to czy nie będzie to kolidować z dodaniem
    tego samochodu jako samochód firmowy?

    Pozdrawiam i dziękuję

  • 2. Data: 2009-05-22 21:40:09
    Temat: Re: Samochód na firmę, ale OC na rodzica
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    >auta to moje OC byłoby w granicach 2000 zł. rocznie. W każdym razie
    ojciec zaproponował mi, że może mój samochód zapisać pod swoje
    ubezpieczenie i wtedy nie zapłacę 2000 zł. tylko ponad dwa razy mniej.

    Kurde - ja tez bez znizek (nie mlody: 34, choc prawko od niedawna: 2006) i
    2000 to ja place za OC + AC + Assistance :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-22 21:47:11
    Od: p...@g...com

    On 22 Maj, 23:40, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Kurde - ja tez bez znizek (nie mlody: 34, choc prawko od niedawna: 2006) i
    > 2000 to ja place za OC + AC + Assistance :)

    No widzisz, ja mam 21 lat, prawko świeże :) Samochód to Opel Astra 1.6

  • 4. Data: 2009-05-22 22:00:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    >No widzisz, ja mam 21 lat, prawko świeże :) Samochód to Opel Astra 1.6
    Moj Focus 1,6, miasto 50 tys. AC slabe (franszyza integralna 500 z 10%
    udzialem wlasnym) w Hestii :)
    A co do meritum - na pewno nie bedzie problemu z kilometrowka - a jak chcesz
    wrzucic jako ST, to si emusza madrzejsi wypowiedziec :)

    Pozdrawiam
    SDD