  • 1. Data: 2006-02-14 13:01:12
    Temat: Pytanie o AC
    Od: "Rekrut" <r...@i...pl>

    Witam mojemu znajomemu ukradli auto po miesiącu Policja zamkneła śledztwo.
    On wymeldował auto wszystkie dokumenty przekazał PZU a po kolejnym miesiącu
    Auto się nagle znalazło.
    MOje pytanie brzmi czy musi On te auto odbierać bo myślał że dostanie
    odszkodowanie i poczynił już pewne kroki finansowe :) i teraz jest w kropce.

  • 2. Data: 2006-02-14 22:26:49
    Temat: Re: Pytanie o AC
    Od: seb <s...@g...konto>

    Rekrut napisał(a):
> [...]
    > odszkodowanie i poczynił już pewne kroki finansowe :) i teraz jest w kropce.

    A nie chce odbierac swojego auta?
    Odszkodowania na pewno nie dostanie...

    --
    sebian
    s.seb<ast>ian.s @ gmail kropka com

  • 3. Data: 2006-02-15 13:26:59
    Od: "Rekrut" <r...@i...pl>

    > A nie chce odbierac swojego auta?

    NIe chciał odbierać auta bo już myslał ze dostanie kase i kupil nowe na
    kredyt

    > Odszkodowania na pewno nie dostanie...

    i tu sie mylisz jednak dostanie kase bo jak policja zakonczyla sledztywo to
    w PZU podpisał zrzeczenie sie auta na rzecz PZU