  • 1. Data: 2006-02-14 10:45:44
    Temat: Domena + strona + nazwa
    Od: "Tadeusz S." <n...@m...pl>

    Witam!

    Mam takie pytanie do szanownych grupowiczów.
    Istnieje sobie firma, nazwijmy ją Abecadło.
    Firma jest bardzo znana, ma rozpoznawalną
    markę nie tylko w Polsce ale i za granicą.
    Firma organizowała imprezy, które ja prowadziłem
    pod nazwą, powiedzmy: Abecadło Profesjonaliści.
    W nazwie imprezy była nazwa firmy, drugi człon
    i samo połączenie to mój pomysł.
    Zarejestrowałem domenę www.abecadlo-profesjonalisci.pl
    i przez trzy lata prowadziłem tę stronę.
    Nigdy nie zawieraliśmy umowy specjalnie co
    do nazwy abecadlo profesjonalisci czy też
    prowadzenia strony, ale w umowach dotyczących
    organizowanych przeze mnie spotkań, firma nie raz
    np. życzyła sobie abym np. to czy tamto umieścił
    na stronie.
    Firma nigdy nie płaciła za tę stronę nawet
    jednego grosza.
    Teraz firma zamierza zmienić podwykonawcę
    swoich spotkań a mnie za stronę i domenę
    zaproponowała 100 złotych.
    Za wymyślenie nazwy, prowadzenie strony
    (koszt serwera, koszty aktualizacji, koszty
    domeny) przez trzy lata, to jakby trochę
    za mało.
    Czy mam jakieś szanse na uzyskanie więszej
    kwoty, a jeśli tak - to jak i jakie?
    No i jaka kwota, mniej więcej, wchodziła
    by w grę?
    Proszę o jakieś wskazówki.

    --
    pozdrawiam,