  • 21. Data: 2006-01-29 20:30:06
    Temat: Re: [Pytanie] Czas pracy w niedziele i wynagrodzenie
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:drj83s$p3g$1@inews.gazeta.pl...

    > Ogólnie polecam zapoznać się z całym KP. Dla wielu ludzi jest to
    > pasjonująca lektura z gatunku s-f:-)
    > Przy czytaniu wyrywa im się: niemożliwe! niedowiary! nie
    > przypuszczałem! Taaaak?!
    > Tu jest chyba najnowsze wydanie:
    > http://www.msp.money.pl/akty_prawne/kodeks_pracy/

    Ciekawe, dlaczego przy czytaniu KK chociazby, nie ma podobnych odczuc?
    Kiedy wreszcie w tym kraju zacznie sie szanowac prawo?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2006-01-29 20:41:35
    Temat: Re: [Pytanie] Czas pracy w niedziele i wynagrodzenie [OT]
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Uważam, że ten pod lewym ALTem+0167 jest znacznie elegantszy, by nie
    > rzec -
    > bardziej dystyngowany... ;))

    Na uroczyste okazje jak ulał! :)))))

  • 23. Data: 2006-01-29 21:17:25
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    &$55§§d5}:7_

    --
    Kaja

  • 24. Data: 2006-01-29 21:53:15
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sorry. Puściłam cancela, ale chyba nie zadziałał.

  • 25. Data: 2006-01-30 08:16:22
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

    > Kiedy wreszcie w tym kraju zacznie sie szanowac prawo?
    Wtedy, kiedy na wyrok sadowy bedzie sie czekac miesiac a nie 15 lat. bardzo prosta
    sprawe ktora mialem w sadzie trwala 2 lata.
    Jak by ci nieuczciwi szybko kary dostawali to zaczeli by sie zastanawiac czy to sie
    oplaca.
    No i miec jakies sensowne sluzby. Mialem polgodzinna pyskowke ze straza miejska, bo
    gosc zaparkowal nieprawidlowo i nie moglem manewrowac aby wyjechac swoim autem. Oni
    nic nie moga zrobic, bo nie wiadomo kto jest kierowca, a wiec moga zostawic prosbe
    za szyba zeby tu wiecej nie parkowal. Pol godziny sie na nich darlem, tak mi
    podniesli cisnienie, ale g.. zrobili.
    Policja nie lepsza...

    Łukasz Kuźma

    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Prezenty Walentynkowe dla Niej i dla Niego
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpasaz.wp.pl%2Fwa
    lentynki.html&sid=646

  • 26. Data: 2006-02-04 00:25:17
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    jak to alt +245? u mnie nie działa,ani razem ani oddzielnie :(