  • 1. Data: 2006-01-29 12:24:00
    Temat: [W-wa] prawo spadkowe - radca poszukiwany
    Od: "paskuda" <p...@p...onet.pl>

    Pomócie,co?

    Szukam na prośbę znajomych - Potrzebny jest ktoś (z Warszawy - najchętniej
    prawobrzeżnej ale niekoniecznie) do poprowadzenia postępowania spadkowego.
    Może macie jakiegoś radcę ... poleconego? Trochę się boją strzelać na oślep w
    ksiące telefonicznej.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję
    paskuda

  • 2. Data: 2006-01-29 16:27:41
    Temat: Re: [W-wa] prawo spadkowe - radca poszukiwany
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl>

    Użytkownik "paskuda" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawobrzeżnej ale niekoniecznie) do poprowadzenia postępowania spadkowego.
    > Może macie jakiegoś radcę ... poleconego? Trochę się boją strzelać na

    Radca na niewiele się zda - tu potrzebny adwokat - dla sądu robi różnicę.
    p.
    W,

  • 3. Data: 2006-01-29 17:26:01
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2006 17:27:41 +0100, W...@w...pl napisał(a):

    > Użytkownik "paskuda" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Radca na niewiele się zda - tu potrzebny adwokat - dla sądu robi różnicę.
    > p.
    > W,

    E tam, można samemu występować...

  • 4. Data: 2006-01-29 17:36:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    W...@w...pl napisał(a):
    > Radca na niewiele się zda - tu potrzebny adwokat - dla sądu robi różnicę.

    jaką?

    KG

  • 5. Data: 2006-01-30 07:52:19
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl>

    > jaką?

    ważność postępowania?
    p.
    W,

  • 6. Data: 2006-01-30 09:08:50
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    W...@w...pl napisał(a):
    > ważność postępowania?

    dlaczego?

    KG

  • 7. Data: 2006-01-30 12:00:14
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Jan 2006 10:08:50 +0100, kam napisał(a):

    > dlaczego?
    >
    > KG

    właśnie dlaczego?

  • 8. Data: 2006-01-31 07:15:22

    Użytkownik "Rafał Święch" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > właśnie dlaczego?

    bo reprezentować w sprawach spradkowych moze tylko adwokat? - tak słyszałem,
    ale uwierzyłem osobie, która mi to powiedziała...
    p.
    W,