  • 1. Data: 2006-01-29 11:00:56
    Temat: by bylo szybko
    Od: "skrzato" <a...@m...pl>

    Witam
    Czy sa jakies sposoby, by szybko uzyskac rozwod? Dowiedzialam sie, ze sprawa
    bez orzekania o winie w najlepszym wypadku trwa pol roku od chwili zlozenia
    pozwu. No i musza byc dwie sprawy, w tym jedna godzaca malzonkow.
    Co trzeba napisac,jak sformulowac pozew, by rozwod ograniczyl sie do jednej
    sprawy? by miec to juz za soba i nie bawic sie w podchody o godzeniu sie?
    Nie ma szans na naprawe tego zwiazku.
    pzdr
    skrzato

  • 2. Data: 2006-01-29 11:37:42
    Temat: Re: by bylo szybko
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "skrzato" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zlozenia pozwu. No i musza byc dwie sprawy, w tym jedna godzaca malzonkow.
    > Co trzeba napisac,jak sformulowac pozew, by rozwod ograniczyl sie do

    Nie da sie. Posiedzenie pojednawcze musi byc. to takie spotkanie stron w
    ktorym przedstawiciel wymiaru niesprawiedliwosci zanim zacznie strony szczuc
    na siebie naklania je do pogodzenia.

  • 3. Data: 2006-01-29 11:45:33
    Od: "skrzato" <a...@m...pl>

    > Nie da sie. Posiedzenie pojednawcze musi byc. to takie spotkanie stron w
    > ktorym przedstawiciel wymiaru niesprawiedliwosci zanim zacznie strony
    > szczuc na siebie naklania je do pogodzenia.

    Czyli minimum dwie sprawy? Mialam nadzieje, ze przy konkretnych wydarzeniach
    i przekonywujacym pozwie sobie odpuszcza, bo z tresci jasno bedzie wynikac,
    ze to juz dawno sensu nie mialo i nie ma co sklejac :] Nic nie jest proste
    :> Duzo latwiej wziac slub :]
    Dzieki
    pzdr
    skrzato

  • 4. Data: 2006-01-29 12:07:07
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > jednej sprawy? by miec to juz za soba i nie bawic sie w podchody o
    > godzeniu sie? Nie ma szans na naprawe tego zwiazku.
    znajomy dostal rozwod po ok 2 miesiacach

  • 5. Data: 2006-01-29 12:08:43
    Od: "skrzato" <a...@m...pl>

    > znajomy dostal rozwod po ok 2 miesiacach

    o rany, czyli jednak sie da :)
    a moglbys sie dowiedziec, jak tego dokonal?
    bylabym bardzo, bardzo wdzieczna :)
    pzdr
    skrzato

  • 6. Data: 2006-01-29 15:02:14
    Od: "Marius Horak" <n...@e...con>

    skrzato wrote:

    > o rany, czyli jednak sie da :)
    > a moglbys sie dowiedziec, jak tego dokonal?
    > bylabym bardzo, bardzo wdzieczna :)
    > pzdr
    > skrzato

    Proste. Skontaktoj sie z mafia z Wayszkowa lub Wolomina.

  • 7. Data: 2006-01-29 15:31:56
    Od: "skrzato" <a...@m...pl>

    > Proste. Skontaktoj sie z mafia z Wayszkowa lub Wolomina.

    ale ja chce byc rozwodka a nie wdowa :]

  • 8. Data: 2006-01-29 17:40:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maverick31 napisał(a):
    > Nie da sie. Posiedzenie pojednawcze musi byc.

    już nie musi

    KG

  • 9. Data: 2006-01-29 19:45:47
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał:

> [...]

    To zależy od miasta i ilości prowadzonych w nim spraw.

    > Nie da sie. Posiedzenie pojednawcze musi byc.

    Da się. Mam przykład - znajomego - jeszcze z 2002 roku. Trzeba
    zawczasu dogadać sie co do wszystkich kwestii: podziału majątku,
    "podziału" ew. dziecka - czyli sposobu wykonywania władzy
    rodzicielskiej itp. Jeśli to jest ustalone i przedstawione sądowi na
    piśmie, powinno być znacznie prościej.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Kolekcjonuję wizje, objawienia, chwile ekstazy, zachwyty uniesienia
    Celebruję każde westchnienie, każde słowo i dźwięk

  • 10. Data: 2006-01-29 22:59:21
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 29 Jan 2006 12:00:56 +0100, skrzato napisał(a):

> [...]
    > sprawy? by miec to juz za soba i nie bawic sie w podchody o godzeniu sie?

    Tak jak ktoś mówił, dobrze na początku ustalić wszystkie ważne sprawy,
    ponadto jeśli mieszkasz w dużym mieście "przeprowadzcie" się z małżonkiem,
    na jakieś zadupie i tam złóż
    pozew - będzie szybciej. W razie wątpliwości pisz t...@w...pl