  • 1. Data: 2006-01-29 08:55:52
    Temat: co grozi .....
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    co grozi delikwentowi za jazde samochodem bez uprawnień ?
    a) jeśli wogle nie ma prawa jazdy
    b) jeśli ma (miał) a zostało mu zabrane za jazde po alkoholu

    z góry dzięki za odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-01-29 09:06:52
    Temat: Re: co grozi .....
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    łysy napisał(a):
    > co grozi delikwentowi za jazde samochodem bez uprawnień ?
    > a) jeśli wogle nie ma prawa jazdy

    grzywna za wykroczenie

    > b) jeśli ma (miał) a zostało mu zabrane za jazde po alkoholu

    Jeśli miał orzeczony przez sąd zakaz prowadzenia pojazdów - do 3 lat
    odsiadki i możliwe odwieszenie zawieszonej kary.

    KG

  • 3. Data: 2006-01-29 11:32:27
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    kam napisal(a):

    > Jeśli miał orzeczony przez sąd zakaz prowadzenia pojazdów - do 3 lat
    > odsiadki i możliwe odwieszenie zawieszonej kary.

    Szkoda, że tak mało :/
    Ania
    --
    ******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
    *************************www.madej.master.pl ************************

  • 4. Data: 2006-01-29 11:46:09
    Od: s...@o...pl

    najlepiej bedzie jak pozamykamy wszystkich :) bo chyba tego chca PISiory :)
    wkoncu bedzie dobrze i bezpiecznie bo juz nie bedzie kogo i za co karac;)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-01-29 12:20:19
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    łysy napisał(a):
    > co grozi delikwentowi za jazde samochodem bez uprawnie? ?
    > a) je?li wogle nie ma prawa jazdy
    > b) je?li ma (mia?) a zosta?o mu zabrane za jazde po alkoholu

    Nic nie grozi. Można śmigać śmiało. Do jazdy nie jest potrzebne prawo
    jazdy tylko samochód, paliwo i trochę umiejętności.
    Ważne żeby się nie dać złapać lub po złapaniu odpowiednio wykupić;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2006-01-29 15:22:17
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > wkoncu bedzie dobrze i bezpiecznie bo juz nie bedzie kogo i za co karac;)

    Widać ze nie lubisz PISiorów. A ja ich coraz bardziej lubię. Zauważ że oni nie
    chcą zamykać na 5 lat. Chcą zrobić logicznie i po małych kosztach. Zamykać bez
    zamykania np. na soboty i niedziele. Albo nie zamykać wcale. Po co zamykać do
    sprawy kogoś kto zrobił manko i nie ucieka za granicę bo kwota na bilet nie
    wystarczy. Tomek

  • 7. Data: 2006-01-29 17:06:25
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Nic nie grozi. Można śmigać śmiało. Do jazdy nie jest potrzebne prawo
    > jazdy tylko samochód, paliwo i trochę umiejętności.
    > Ważne żeby się nie dać złapać lub po złapaniu odpowiednio wykupić;)))

    za duzo gier z serii need for speed?

  • 8. Data: 2006-01-29 17:43:14
    Od: Leszek <l...@p...fm>

    gardziej napisał(a):

    > za duzo gier z serii need for speed?

    Nie. Samo życie.

  • 9. Data: 2006-01-29 18:47:59
    Od: egon <e...@g...pl>

    łysy napisał(a):
    > co grozi delikwentowi za jazde samochodem bez uprawnień ?
    > a) jeśli wogle nie ma prawa jazdy
    > b) jeśli ma (miał) a zostało mu zabrane za jazde po alkoholu
    >
    > z góry dzięki za odpowiedzi

    Powinno być:kula w łeb !!

  • 10. Data: 2006-01-29 19:02:22
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Nie. Samo życie.

    aaaaa, to zdaje sie na Polsacie leci, tak? a ja myslalem, ze to serial
    rodzinny...