  • 1. Data: 2006-01-29 13:47:56
    Temat: pit 37 ???
    Od: "ja" <t...@w...pl>

    ma ktos wzor jak wypelnic, bez odliczen?

  • 2. Data: 2006-01-29 13:55:18
    Temat: Re: pit 37 ???
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    ja napisał(a):

    > ma ktos wzor jak wypelnic, bez odliczen?

    Zainteresuj się http://www.elfin.pl

    Tam jest program do wypełniania pitów

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-01-29 15:45:51
    Temat: Odp: pit 37 ???
    Od: "ja" <t...@w...pl>

    dziekuje

  • 4. Data: 2006-01-29 16:38:04
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 29 Jan 2006 14:47:56 +0100, *ja*
    <news:drih04$kf6$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > ma ktos wzor jak wypelnic, bez odliczen?

    Przecież do druków dołączane są instrukcje. Poza tym w internecie są
    programy do wypełniania PIT-ów.
    Zresztą teraz PIT-y będą wypałniały Urzędy skarbowe, więc nie musisz już
    główki nadwyrężać.
    http://biznes.onet.pl/0,1249341,wiadomosci.html

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2006-01-29 22:00:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:
    > Zresztą teraz PIT-y będą wypałniały Urzędy skarbowe, więc nie musisz już
    > główki nadwyrężać.
    > http://biznes.onet.pl/0,1249341,wiadomosci.html

    Jeszcze nie teraz, po za tym i tak nie wejdzie, bo nie ma na to kasy.

  • 6. Data: 2006-01-29 23:45:02
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 29 Jan 2006 16:00:30 -0600, *witek* <news:drjdtu$p0b$1@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Jeszcze nie teraz, po za tym i tak nie wejdzie, bo nie ma na to kasy.

    Zobaczymy.

    W tym artykule jest napisane, że na tym pomyśle zaoszczędzi się sporo forsy
    i nawet dodatkowych pracowników nie będzie trzeba zatrudniać.

    --
    Kaja