  • 11. Data: 2005-10-03 12:21:19
    Temat: Re: "Psychole od Rydzyka"
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > niepelnosprawnego
    > O. Rydzyk nie jest moim ulubieńcem. Nie wiem jak potraktował tego
    człowieka.

    ... a szkoda!!!

    --
    zbisa

  • 12. Data: 2005-10-03 12:35:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    GT wrote:

    > Słuchacz? Nie. Niepełnosprawny ze szczególną niepełnosprawnością. Polityka
    > mnie nie interesuje.

    Znaczy się psychol?

    Stanowczo zbyt łatwy jest dostęp do internetu...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 13. Data: 2005-10-03 12:38:32
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał :

    > Znaczy się psychol?
    >
    > Stanowczo zbyt łatwy jest dostęp do internetu...

    Tak, powinno się moderować grupy, tak jak moderuje się portale. Jeśli np.
    wypowiedź obraża uczestnika dyskusji - nie powinna być dopuszczana do
    publikacji, ewentualnie powinna być możliwość jej skasowania.

    GT

  • 14. Data: 2005-10-03 12:39:29
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> napisał :
    > człowieka.
    >
    > ... a szkoda!!!

    Szkoda, że nie jest moim ulubieńcem, czy szkoda, że nie wiem jak potraktował
    kogoś tam?

    GT

  • 15. Data: 2005-10-03 12:44:09
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał :
    > Znaczy się psychol?

    Tak, psychol jestem, bardzo mi przyjemnie.

    GT

  • 16. Data: 2005-10-03 12:54:42
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 3 Oct 2005 13:06:01 +0200,
    GT <g...@c...op.pl> screamed:

    > Niepełnosprawny psychicznie.
    > Umysłowo to można być co najwyżej opóźnionym w rozwoju.

    Albo i _upośledzonym_.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 14:54:20 user up 10753 days, 2:49, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Are you having fun yet?

  • 17. Data: 2005-10-03 12:55:25
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 3 Oct 2005 14:38:32 +0200,
    GT <g...@c...op.pl> screamed:

    > Tak, powinno się moderować grupy, tak jak moderuje się portale. Jeśli np.
    > wypowiedź obraża uczestnika dyskusji - nie powinna być dopuszczana do
    > publikacji, ewentualnie powinna być możliwość jej skasowania.

    Nie odrobiłeś lekcji. Grupy już się moderuje.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 14:55:11 user up 10753 days, 2:50, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's here at last: We've released a 26-week project in 48 weeks.

  • 18. Data: 2005-10-03 12:56:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Nie odrobiłeś lekcji. Grupy już się moderuje.

    Niektóre.

  • 19. Data: 2005-10-03 13:03:36
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl>

    > Szkoda, że nie jest moim ulubieńcem, czy szkoda, że nie wiem jak
    potraktował
    > kogoś tam?

    nie kogos tam, ale własnego brata...
    a czy Ty go lubisz, czy nie lubisz... Twój cyrk!

    --
    zbisa

  • 20. Data: 2005-10-03 13:38:22
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Tak, psychol jestem, bardzo mi przyjemnie.

    "ladnie sie nam Pan tu przedstawil, przed milionami sluchaczy..."

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com