  • 1. Data: 2005-10-03 07:50:02
    Temat: problem ze stanem mieszkania po remoncie + koszty
    Od: "nicolla" <n...@o...pl>

    Odbywa sie remont w mieszkaniu, wymiana instalacji wodnej, zrywanie kafelek ze
    scian w pomieszczeniach wymiana rur...
    Kto powinien pokryc koszty za zmiszczone kafelki w mieszkaniu spoldzielczym?
    W jakim stanie robotnicy sa zobowiazani zostawic pomieszczenie w ktorych
    wymieniali rury?
    Czy tylko musza zalepic sciany?czy musza dokkupic kafelki czy musza przylepic
    kafelki ktorych nie uszkodzili, czy powinni po sobie posprzatac? Co jesli
    zniszcza mi meble?Kto pokrywa za szkody?
    pozdrawiam i bylabym baaardzo wdzieczna za odpowiedzi to moj 1-wszy remont...

    PS (nie wiem czy mieszkanie jest wlasnosciowe czy nie -wynajem)

  • 2. Data: 2005-10-03 08:10:44
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Czy tylko musza zalepic sciany?czy musza dokkupic kafelki czy musza
    > przylepic
    > kafelki ktorych nie uszkodzili, czy powinni po sobie posprzatac? Co jesli
    > zniszcza mi meble?Kto pokrywa za szkody?

    Wiem, że jest jakiś taki przepis, że należy poinformować spółdzielnię o tym
    jak kładziesz kafelki np. w łazience.
    Jeśli spółdzielnia się zgodzi (a z reguły tak jest) to później w przypadku
    np. wymiany rur w łazience spółdzielnia zwraca za zniszczone kafelki.
    Jeśli spółdzielnia nie wydała takiej zgody (nie została poinformowana) to
    chyba raczej nie zwrócą.
    Nie wiem jak to jest dokładnie w praktyce, ale kolega robił remont i zgłosił
    to w spółdzielni i tam go w ten sposób oświecili ;-)

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 3. Data: 2005-10-03 11:43:59
    Od: "nicolla" <n...@o...pl>

    Oki uszkodzili mi 8 kafelek a do spoldzielni sie nie moge dozdzwonic...a co
    jesli wyrabali dziure w sianie i mowia ze to nie ich sprawa zeby to zalatac???
    ma przyjsc inna ekipa zalatac dziure w scianie czy to juz tak zostanie? ;(

  • 4. Data: 2005-10-03 12:02:07
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

> [...]
    > zalatac???
    > ma przyjsc inna ekipa zalatac dziure w scianie czy to juz tak zostanie? ;(

    Myślę, że trzeba pójść do spółdzielni i jakaś szanowna Pani czy Pan powinien
    pofatygować się do mieszkania i obejrzeć co narobiła ekipa.

    --
    pozdrawiam Mazi