  • 1. Data: 2005-10-03 08:31:43
    Temat: przerejestrowanie auta z kratka
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Szybkie pytanie (w archiwum nie znalazlem), zdjalem kratke w serwisie, teraz
    pora na stacje diagnostyczna: czy musze do badan stwierdzajacych zmiany
    konstrukcyjne dodatkowo robic okresowy przeglad techniczny? Odnosze
    wrazenie, ze chca mnie naciagnac na niepotrzebne badania.
    Pozdr. Dulek

  • 2. Data: 2005-10-03 10:28:38
    Temat: Re: przerejestrowanie auta z kratka
    Od: "jarek" <j...@N...pl>

    Użytkownik "Dulek" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konstrukcyjne dodatkowo robic okresowy przeglad techniczny? Odnosze
    > wrazenie, ze chca mnie naciagnac na niepotrzebne badania.

    Na pewno znajdziesz na pl.misc.samochody - było już wałkowane kilkakrotnie.

    pozdrowienia
    Jarek

    PS: nie musisz

  • 3. Data: 2005-10-03 13:21:10
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    jarek:
    > teraz
    >
    > Na pewno znajdziesz na pl.misc.samochody - było już wałkowane
    > kilkakrotnie.

    Szukalem, ale nic nie znalazlem. Bylo o zwyklych przerejestrowaniach, ale
    takiego konkretnego przypadku nie znalazlem. Moze jednak ktos tu wie?
    Pozdr. Dulek