  • 21. Data: 2005-01-27 17:22:55
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: lilia <i...@o...pl>

    Iwon(k)a wrote:

    > a na rodzicow to tez tak dziala? sa zaczarowani i ida z dziecmi jak za
    > zaczarowanym grajkiem?
    > czy inne firmy nie maja podobnych reklam??
    >

    > iwon(k)a

    Nie wiadomo, ale ja osobiscie to bardzo chetnie poczytam te super tajne
    raporty psychologow McDonalda. Wiadomo, np. ze kolory wnetrz sa tak
    dobrane przez psychologow, zeby oczy klienta meczyly sie po paru
    minutach. Kazde krzeslo ma swoja moc przerobowa na minute uzytkowania i
    musi byc rotacja kientow na jednym krzesle, zeby byly wyniki finansowe.

  • 22. Data: 2005-01-27 17:34:47
    Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel>

    lilia pisze:

    > Wiadomo, np. ze kolory wnetrz sa
    > tak dobrane przez psychologow, zeby oczy klienta meczyly sie po paru
    > minutach.

    Ale to chyba nie sprzyja wzrostowi popytu na uslugi McDonalds.

    > Kazde krzeslo ma swoja moc przerobowa na minute uzytkowania
    > i musi byc rotacja kientow na jednym krzesle, zeby byly wyniki
    > finansowe.

    ??? Czy tylko ja nie rozumiem, o co chodzi w tym zdaniu?

    --
    PozdrawiaM

  • 23. Data: 2005-01-27 17:46:47
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Nixe wrote:

    > Ale to chyba nie sprzyja wzrostowi popytu na uslugi McDonalds.

    Klient ma wejsc, zamowic jak najwiecej, zezrec i szybko opuscic lokal.
    Dlatego opuszczenie krzesla jak najszybciej jest bardzo wazne dla McDonalda.

    > ??? Czy tylko ja nie rozumiem, o co chodzi w tym zdaniu?

    Krzeslo kosztuje. Jego utrzymanie kosztuje. Siedzenie na krzesle zbyt
    dlugo OBNIZA profity firmie, bo nastepny klient moze na nim siedziec w
    tym samym czasie. Klient ma wejsc i wyjsc jak najszybciej. Po to sa
    dobrane meczace oko kolory. Zeby sie nie zapomniec i nie zasiedziec za
    duzo na cennym miejscu.

  • 24. Data: 2005-01-27 17:49:11
    Od: "Tempus" <t...@g...usunto.pl>

    Wszyscy piszą o szkodliwości jedzenia z McDonalda. Czy jest moralne
    kierowanie do dzieci reklamy czegoś, co jest dla nich szkodkliwe? Podobno w
    niektórych krajach nie wolno kierować reklam do dzieci. Czytałem kiedyś, że
    w jakimś kraju, w reklamie nawet nie można pokazać dziecięcej rączki
    sięgającej po jakiś produkt!

  • 25. Data: 2005-01-27 17:51:30
    Od: "=sve@na=" <s...@h...com>

    Tempus wrote:
    > Wszyscy pisz? o szkodliwo?ci jedzenia z McDonalda. Czy jest moralne
    > kierowanie do dzieci reklamy czego?, co jest dla nich szkodkliwe? Podobno w
    > niektórych krajach nie wolno kierowaae reklam do dzieci. Czyta?em kiedy?, ?e
    > w jakim? kraju, w reklamie nawet nie mo?na pokazaae dzieci?cej r?czki
    > si?gaj?cej po jaki? produkt!

    W Szwecji nie wolno kierowac reklamy do dzieci. Telewizje prywatne
    obchodza ten zakaz w taki sposob, ze maja swoje siedziby poza krajem. Te
    "krajowe" faktycznie tego typu reklam nie pokazuja.
    Jak sobie porownam to, co czasem widze w TVN lub w stacjach niemieckich,
    z tym, co mamy w Szwecji, to smialo moge napisac, ze u nas reklamy dla
    dzieci niet.

    --
    sveana
    Björn A. V. (7 12 1997), Fredrik L. V. (21 12 2002)

  • 26. Data: 2005-01-27 17:58:04
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "Tempus" <t...@g...usunto.pl> wrote in message
    > Wszyscy piszą o szkodliwości jedzenia z McDonalda. Czy jest moralne kierowanie do
    dzieci reklamy czegoś, co jest dla nich
    > szkodkliwe?

    zapewne nie,. ale wciaz nad ogladalnoscia
    tv przez dzieci glowny wplyw powinni miec
    rodzice.

    btw ostatnio czytalam w Newseeku, ze ok 390.000 dzieci
    zaczyna palic po zobaczeniu placego aktora w jakies
    scenie filmowej.

    iwon(k)a

  • 27. Data: 2005-01-27 17:59:49
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "talia" <i...@W...interia.pl> wrote in message news:bO9Kd.8$_X.0@trndny06...

    > Klient ma wejsc, zamowic jak najwiecej, zezrec i szybko opuscic lokal.
    > Dlatego opuszczenie krzesla jak najszybciej jest bardzo wazne dla McDonalda.

    bo to jest siec fast food, a nie restauracja.

    iwon(k)a

  • 28. Data: 2005-01-27 18:00:06
    Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel>

    talia pisze:

    > Klient ma wejsc, zamowic jak najwiecej, zezrec i szybko opuscic lokal.

    I niepredko (albo wcale) wrócic, skoro kolory sa takie meczace, a krzesla
    niewygodne ;-)

    --
    PozdrawiaM

  • 29. Data: 2005-01-27 18:01:45
    Od: talia <i...@W...interia.pl>

    Nixe wrote:

    > I niepredko (albo wcale) wrócic, skoro kolory sa takie meczace, a
    > krzesla niewygodne ;-)

    Kolory wlasnie sa dobrane zeby zwracaly uwage i wabily dzieci do srodka,
    ale po prau minutach meczyly oczy rodzicow.

  • 30. Data: 2005-01-27 18:02:55
    Od: Lozen <*in*search*4*myself*@*hotmail*.*com*>

    talia wrote:

    > Kolory wlasnie sa dobrane zeby zwracaly uwage i wabily dzieci do srodka,
    > ale po prau minutach meczyly oczy rodzicow.

    Czyli tylko rodzice z dziecmi chodza do McDonald's? ;-)
    Kasia
    --
    "The needs of society determine its ethics." ~Maya Angelou~