  • 11. Data: 2008-06-14 15:31:00
    Temat: Re: Proszę o pomoc - lokator nie chce opuścić lokalu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Obawiam się, że nie spotkasz się ze "zrozumieniem społecznym".
    > Mało kto kojarzy że "ochrona lokatorów" jest przyczyną dla której komuś
    > w złej sytuacji życiowej będzie BARDZO trudno zamieszkać gdziekolwiek.

    To też, ale głównie mi chodziło o te idiotyczne przepisy podatkowe.

  • 12. Data: 2008-06-14 17:10:57
    Od: w_m_p <w...@p...onet.pl>

    r...@p...fm napisał(a):
    > Dlaczego? Mieszkają w domku gospodarczym na mojej posesji za opłacanie
    > mediów. Nie pobieram od nich żadnych dodatkowych pieniędzy... Można to
    > nazwać tak, że robie im przysługę, żeby nie mieszkali na dworcu a
    > teraz nie mogę się ich pozbyć.

    Wezwij policję że ktoś na twoim terenie przebywa bezprawnie....

  • 13. Data: 2008-06-14 17:26:13
    Od: "Daniel" <d...@o...eu>

    Użytkownik <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Witam.

    1) Pod nieobecnosc przenies ich wszystkie rzeczy kolo wejscia na posesje.
    2) Drzwi zaspawaj (cos jakby kraty)
    3) W przypadku policji mow ze nie bylo cie 2 tyg a oni zamieskali
    bezprawnie, znajdz kilku swiadkow.

    gdy nie uda sie powyzszy plan, pod ich nieobecnosc zamow koparke (koszt
    500zl) i wyburz glowna sciane pomieszczenia.
    Wybudowanie jej od nowa zajmie Ci duzo mniej czasu i wyjdzie taniej niz
    chodzenie po sadach.

    Jesli jestes "mietki wacek" i nie chcesz uzywac metod powyzszych, tylko byc
    zgodny z prawem, zapros kilku znajomych do pomieszczenia, niech i oni tam
    zamieszkaja ;P

  • 14. Data: 2008-06-14 19:37:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    w_m_p wrote:

    > Wezwij policję że ktoś na twoim terenie przebywa bezprawnie....

    No i ...

  • 15. Data: 2008-06-14 19:38:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Daniel wrote:

> [...]
    >

    > Jesli jestes "mietki wacek" i nie chcesz uzywac metod powyzszych, tylko
    > byc zgodny z prawem, zapros kilku znajomych do pomieszczenia, niech i

    glupie pomysly.
    pojdziesz siedzieć za niego?

  • 16. Data: 2008-06-14 21:07:26
    Od: r...@p...fm

    On 14 Cze, 21:38, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    a.googlegroups.com...

    > glupie pomysly.
    > pojdziesz siedzieć za niego?

    -----------------------------

    Na dziś się ich pozbyłem, ale okupiłem (była Policja - pierwszy raz w
    moim życiu) to olbrzymimi nerwami. W najbliższym czasie odpowiem co
    zrobiłem. Dużo mi pomogliście. Jestem teraz mocno "wzięty" chyba z
    nerwów. W waszych opisach widnieje to co m.in. zrobiłem. Jeszcze raz
    dziękuję za podpowiedzi, bo czytałem pilnie Wasze podpowiedzi.

    Dziękuję
    Robson

  • 17. Data: 2008-06-14 21:11:36
    Od: r...@p...fm

    > Żaden dobry uczynek nie pozostanie bez kary ;-/

    -----------------------------

    Tak właśnie się podle czuję :(

    Robson

  • 18. Data: 2008-06-14 21:23:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    r...@p...fm napisal:
> [...]
    > nerwów. W waszych opisach widnieje to co m.in. zrobiłem. Jeszcze raz
    > dziękuję za podpowiedzi, bo czytałem pilnie Wasze podpowiedzi.

    Wyburzyles te scianke?! 8-)

    A teraz memento dla wszystkich:

    nie rob drugiemu dobrze - nie bedzie ci zle

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 19. Data: 2008-06-14 21:30:08
    Od: r...@p...fm

    .

    > 1) Pod nieobecnosc przenies ich wszystkie rzeczy kolo wejscia na posesje.

    ---------------------

    Nie mogłem tego zrobić, bo by mnie oskarżył o np. brak 20 tys. PLN co
    też próbował zrobić !!!

> [...]

    > 500zl) i wyburz glowna sciane pomieszczenia.
    > Wybudowanie jej od nowa zajmie Ci duzo mniej czasu i wyjdzie taniej niz

    ----------

    Może to i diabelski plan, ale przyznaję, że po cichu myślałem o
    podobnym rozwiązaniu :( , ale w ostateczności...

    Robson

  • 20. Data: 2008-06-14 21:36:28
    Od: r...@p...fm

    On 13 Cze, 21:24, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > no to już masz trzy problemy.
    > Użyczasz im lokalu. A urząd skarbowy o tym wie? Zapłaciłeś podatek?

    Cały czas się uczę. Dlaczego mam zapłacić podatek od faktycznego
    zużycia mediów ??? Płacą za faktyczne zużycie mediów. Nie zarabiam na
    tym ani złotówki.

    Robson