  • 1. Data: 2008-06-13 17:15:09
    Temat: Allegro jak to rozwiazac
    Od: " MARCIN" <a...@N...gazeta.pl>

    Aukcja wygląda następująco:
    Witam
    Mam na składzie dość dużo części do Omnibook'ów 6000, 6100, 500. Wspomnę, że
    WSZYSTKIE Są SPRAWNE I ORYGINALNE !<\B> Posiadałem kiedyś kilka tych modeli i
    części mi pozostawały. Głównie są to napędy (DVD i CD-RW), baterie (ale nie
    wiem ile wytrzymują), stacje dokujące. Nawet floopa USB, więc jest uniwersalny
    :) Ceny do uzgodnienia. <\B>.

    Ponad to posiadam ostatni model Omnibook'a 500, ale niestety nie w pełni
    sprawny. po włączeniu komputera po jakimś czasie (około 5 sekund) ekran robi
    się cały biały. Nie umiem sobie niestety z tym poradzić :/ Ale sam notebook
    jest w super stanie! Praktycznie wygląda jak nowy! Posiada wszystkie zaślepki
    i kieszonki! <\B> Brakuje mi do niego tylko dysku twardego. Tak wygląda zestaw:
    - Notebook Hp Omnibook 500 (Pentium 3 M 750 Mhz, 384MB RAM)
    - 2 baterie (ale pewnie za długo nie wytrzymują)
    - stacja dokująca
    - 2 napędy (DVD + CD-RW)

    Na życzenie mogę podesłać fotki.
    Dodano 2008-06-06 09:04
    Omnibook 500 został już sprzedany. Wciąż posiadam mnóstwo części do niego i
    innych...

    ///////////////
    Może mi ktoś powiedzieć co zrobić w tej sytuacji chciałbym otrzymać
    wylicytowany towar a on zostaje sprzedany 4 godziny przed końcem aukcji
    i osoba sprzedająca mówi mi ze powinienem nauczyć sie czytać ://
    i nie ma czasu i ochoty tłumaczyć sie przez to ze ktoś nie umie czytać :/
    Przy czym nie zapłaciłem jeszcze tej kwoty bo nie wiem czy jest sens
    z góry dziękuje za jakąś pomoc.

  • 2. Data: 2008-06-13 17:43:52
    Temat: Re: Allegro jak to rozwiazac
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 13 Cze, 19:15, " MARCIN" <a...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > i nie ma czasu i ochoty tłumaczyć sie przez to ze ktoś nie umie czytać :/
    > Przy czym nie zapłaciłem jeszcze tej kwoty bo nie wiem czy jest sens

    Masz dwa wyjscia, Albo isc na udry zwane potocznie sadem. Gdzie sad
    przyzna racje takaj jak dalej. Czyli aukcja wieloprzedmiotowa
    niezgodna z regulaminem ergo umowa kupna jest niezgodna poza tym jest
    jedna cena i nie mozna powiedziec czego dotyczy.

    Czyli zrobic sprzedajacemu na zlosc i zglosic do allegro moze
    zawiesza.

  • 3. Data: 2008-06-13 18:00:41

    Tak tylko ze tam jest taki malutki kruczek jak to ze:
    Tak wygląda zestaw:
    - Notebook Hp Omnibook 500 (Pentium 3 M 750 Mhz, 384MB RAM)
    - 2 baterie (ale pewnie za długo nie wytrzymują)
    - stacja dokująca
    - 2 napędy (DVD + CD-RW)
    wobez czego ja sadze ze jest opisane czego dotyczy cena ???
    czy sie myle