  • 1. Data: 2008-06-13 15:56:34
    Temat: Pomoc społeczna *(*IxC*
    Od: "U515" <r...@p...onet.pl>

    Mam konkretne pytanie: Czy mam jakiś obowiązek prawny abym był zmuszony
    wpuszczać do swojego domu pracowników opieki społecznej. Dodam tylko że nic
    od nich nigdy nie chciałem i nie chce, mieszkam sam
    pozdr

  • 2. Data: 2008-06-13 16:09:42
    Temat: Re: Pomoc spo^(3)eczna *(*IxC*
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    U515 pisze:
    > Mam konkretne pytanie: Czy mam jaki? obowi?zek prawny abym by^(3) zmuszony
    > wpuszcza? do swojego domu pracowników opieki spo^(3)ecznej. Dodam tylko ?e nic
    > od nich nigdy nie chcia^(3)em i nie chce, mieszkam sam
    > pozdr

    Do swojego mieszkanie nie masz obowiazku nikogo wpuszczac, nawet
    Policja/podobne sluzby nie moga tak sobie wejsc (musza miec nakaz, ew
    moga wejsc na podstawie uzasadnionego podejrzenia). Wiec tym bardziej
    jakas pomoc z MOPSa moze sobie klamke calowac jesli tylko chcesz.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-06-13 16:49:00
    Od: "U515" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maverick" <k...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wejsc na podstawie uzasadnionego podejrzenia). Wiec tym bardziej jakas
    > pomoc z MOPSa moze sobie klamke calowac jesli tylko chcesz.

    A czy mogą oni mnie wezwać na piśmie na rozmowę do nich, mi obowiązkowo
    musze do nich iść?