  • 91. Data: 2005-07-01 22:23:27
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > na

    > Jest późno. Więc na przykładzie Ci to wyjaśnię. Załóżmy, że za chwilę
    > jakiś idiota napisze na forum, że "Kopernik był kobietą". Skłonny jesteś
    > uznać to za prawdę? Przecież wszyscy, którzy o tym pisali twierdzą, że
    > był kobietą. :-)

    Ilu ludzi pisze na grupach ze Kopernik byl kobieta i ilu skarzy sie na
    naloty?

  • 92. Data: 2005-07-01 22:24:51
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli co robić? Zwłoki ukaraść, czy co? I jakos marnie mataczyli, skoro
    > sprawa z AO trafiła do sądu.

    a no np. spowodowac niezabezpiecznie filmy z kamery przemyslowej
    naprzeciwko ktora akurat zarejestrowala morderstwo.

  • 93. Data: 2005-07-01 22:27:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > za
    >
    > Areszt nie jest karą, a środkiem zapobiegawczym. Tak więc uwaga bez
    > sensu.

    areszt jest przewidziany jezlei grozi kara od 8 (cos w tych okolicach) lat w
    gore wiec zalozenie jest spelnione
    (jezeli przyjac za prawde to co mi napisal czlowiek w watku o Polsat i akcji
    o jednego mniej)

    > Tu również się nie zgodzę. Pomijając oczywiście bezpodstawne użycie w
    > tym wypadku broni, to posiadanie lub nie broni u napastnika nie jest
    > żadną przesłanką do użycia lub nie broni przez policjantów. Równie
    > dobrze w tym wypadku można było uznać za narzędzie niebezpieczne
    > samochód, którym się poruszali.

    byl swiadek co twoerdzil co innego, wygladalo jak zwykly napad..

    Po za tym czemu za debilizm policjantow ma odpowiadac zyciem dzieciak?
    Ktos im kazal wyskakiwac z bronia przed maske? Tez bym uciekal , BAA,
    rozjechal bym skurwysynow w strachu
    przed ewe. zemsta w postaci "dogonienia" i zabicia (bo skad niby mieli
    wiedziec ze to policja?)

    > Ja nie bronię policjantów i współczuję ofiarom. Ale po pierwsze co to ma
    > wspólnego z naszą dyskusją w tym wątku, a po drugie czemu uparliście się
    > z Telimeną wykazać, że policja zawsze łamie prawo na podstawie tego
    > pojedynczego (fakt, że smutnego) faktu.

    nie wiem , pogubilem sie, ale skoto juz o lamaniu prawa prezz p. to musialem
    o tym napisac :-)

    P.

  • 94. Data: 2005-07-01 22:28:08
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Przemek R... wrote:

    > Wiesz czlowieku co to zalozenie?
    > jest zalozenie, teza, dowod, ja zaczalem od zalozenia.
    >
    > Ale jezlei chcesz to prosze bardzo, otrzymali zgode od administartora sieci
    > na przegladanie pakietow (pobieranych , wysylanych)
    > chcesz, pozywaj admina, nie o tym teraz mowa.

    to jezeli listonosz da im prawo przegladania korspondencji, to tez jest
    to zgodne z prawem?

    > jezlei maja nakax to zgoda admina nie jest potrzebna to jest logioczne samo
    > w sobie, jezeli nakazu nie ma
    > to bez zgody admina moga soee w tylku co najwyzej pomerdac.

    a czy sa wypadki ukladow policyjno adminowych bez nakazu?

  • 95. Data: 2005-07-01 22:30:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mowa byla o swiadomym naruszeniu prawa i wiedzy przed przestepstwem.

    Nie pomyślałem. Faktycznie. Zabieranie na akcje szwagrów zawsze skutkuje
    trupami wśród przechodniów. To było tak oczywiste.

    > odpowiedzial. emerytura.

    Ale to wcale nie przeszkadza w przedstawieniu zarzutów.

  • 96. Data: 2005-07-01 22:41:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A dlatego ze Konwencja dotyczy FINDAMENTALNYCH praw (tak ma w nazwie)
    > Mir domowy gwarantuje tez konstytucja.
    > Jest to siwetosc dla urzednikow.
    >
    > Czyli nalezy domniemywac ze mir domowy jest nadrzedny wobec ciekawosci
    > przedstawiciela M$ i mundurowego burka prowadzonego na smyczy.

    W sumie to jakby Ci przyznać racje, to po domach mogli byśmy się
    mordować i gwałcić. Na tym mordowaniu mi jakoś nie zależy. nigdy takich
    zapędów nie miałem. Ale gwałt? A policja by grzecznie pod oknem czekała
    w obawie, by nasz mir domowy nie został naruszony. Nie wiem co pijesz,
    ale przestać choć na chwilę :-)

    > Obecnosc przestawiciela M$ nie jest niezbedna dla dzialania
    > demokratycznego spoleczenstwa.

    Nie wiem jak dla demokratycznego społeczeństwa, bo to dość spora grupa
    osób i być może znajdzie się w niej kilku specjalistów od
    oprogramowania. Ale dla policjantów mających zamiar zabezpieczyć
    komputery, to są przydatni do tego stopnia, że aż niezbędni.

    Przy okazji zdradze Ci tajemnicę. Przedstawiciele M$ nie jeżdżą na
    przeszukania. :-)

    > Starczy?

    Przyznam, że nie przekonałeś mnie. Ale możesz próbować jutro.

    > Konwencja dalej obowiazuje i nie ma tam wyjatkow dla przestawicieli
    BSA

    Też tak uważam. I co dalej?

    > Nie. Moga wziac fachowcow na etat. Nie sa to jakies waskie
    specjalizacje.

    Teoretycznie masz racje. Niby można na etat. Tylko po co?

    > Do seksji potrzebna jest wiedza fachowa. Wlozenie skanujacej dyskietki
    > do komputera nie jest zadnym cudem. To moga robic pracownicy policji.

    Nooo! Jak do komputera włożysz dyskietkę, to możesz się z takim dowodem
    przed sądem wypchać. Wysoki Sądzie! To ONI to wszystko wgrali w mój
    komputer. Aaa! że z małej dyskieti? Panowie, to M$. Oni mają hiper
    technologie kosmiczne. W główce od szpilku zmieszcza system, i pakiet
    Office.

    Widzisz, to nie takie proste.

    > Owi "biegli" sa akwizytorami M$

    Założysz się, że nie?

    > Nie sa niezbedni do funkcjonowania demokratycznego panstwa.

    Na to już odpowiedziałem wyżej. Powtarzasz się.

    > Takie trudne jest znalezienie komputerowca na etat policji?

    Za mało płacą.

  • 97. Data: 2005-07-01 22:41:24
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pomyślałem. Faktycznie. Zabieranie na akcje szwagrów zawsze skutkuje
    > trupami wśród przechodniów. To było tak oczywiste.

    Oczywiste, jezeli szwagier jest od dawna znany w srodowisku przestepczym
    jako diler.

    > Ale to wcale nie przeszkadza w przedstawieniu zarzutów.

    Nie przeszkadza. Jakos mam wrazenie ze to sie nie stanie.

  • 98. Data: 2005-07-01 22:42:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ilu ludzi pisze na grupach ze Kopernik byl kobieta i ilu skarzy sie na
    > naloty?

    O Koperniku jeszcze nie napisano. Ale być może dla tego, że wiedza mniej
    powszechna. Może jutro, albo nawet dziś ktoś napisze. W każdym razie
    będziesz miał swoich "wszystkich".

  • 99. Data: 2005-07-01 22:44:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a no np. spowodowac niezabezpiecznie filmy z kamery przemyslowej
    > naprzeciwko ktora akurat zarejestrowala morderstwo.

    To znaczy zdobyć ową firmę, wymordować personel i zabrać nagrania? Bo
    kolegów mogli o to poprosić o bez tego przecież - jeśli już iść w
    kierunku ogólnej korupcji.

  • 100. Data: 2005-07-01 22:46:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:da4g6g$eqk$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    lat w
    > gore wiec zalozenie jest spelnione
    > (jezeli przyjac za prawde to co mi napisal czlowiek w watku o Polsat i

    Ale przecież nei obligatoryjnie.

    > byl swiadek co twoerdzil co innego, wygladalo jak zwykly napad.. (...)

    Ja sie nie odnosze do tego konkretnego przykąłdu, tylko do ogólnego
    stwierdzenia, że brak broni powoduje, ze to jest morderstwo. Brak broni
    nie ma nic do rzeczy akurat. Nie wypowiadam się an temat tej konkretnej
    sprawy.