  • 101. Data: 2005-07-01 22:46:48
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > to jezeli listonosz da im prawo przegladania korspondencji, to tez jest to
    > zgodne z prawem?

    zostanmny przy glownym serwerze p2p...
    ja zalozylem ze juz maja zdobyty legalnie nakaz, odwracasz teraz kota
    ogonem.
    Zupelnie odrbeny temat. Jezlei chcesz wiedziec dla mnie najwazneijza godnosc
    czlowieka, wiec
    jezlei chodzi o uzasadnione podejrzeei i czynnosc nie cierpiaca zwloki to ja
    sie z toba zgadzam, jednak teraz
    trlumaczylem iz kodeks karny przewiduje karey i daje mozliwosc polici
    interweniowania w tej sprawie tzn w przypadku
    1.pasertstwa (nabywania nielegalnego softu, sprzedazy, powielania
    2. posaidania, produkcji, rozpowszecyniania PLIKU do lamania zabezpieczen
    programu,
    nic wiecej policje nie interesuje, nie ma prawa zabrac zadnego dysku gdy
    jest zmalana umowa licencyjna.

    > a czy sa wypadki ukladow policyjno adminowych bez nakazu?

    znalezli u niego 2 gramy amfetaminy, propozycja, Ty nam udostepniasz to i
    wowo a my
    zapominamy o sprawie. (pomijam legalnosc ale sie zdrarza)

    P.

  • 102. Data: 2005-07-01 22:49:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiste, jezeli szwagier jest od dawna znany w srodowisku
    przestepczym
    > jako diler.

    Przekonałeś mnie. Dyżurny biura przepustek komendy jest winien. Powinien
    ich zastrzelić widząc, że wychodzą na akcje z tym szwagrem. Waham się
    tylko, czy powinien zastrzelić również szwagra, czy jednak darować mu
    życie. Jako niefunckjonariusz mógł nie wiedzieć, jakie niebezpeiczeństwo
    niesie ze sobą zabranie jego osoby na akcje. Może poprzestać na
    przestrzeleniu mu nogi?

    > Nie przeszkadza. Jakos mam wrazenie ze to sie nie stanie.

    Pożyjemy, zobaczymy.

  • 103. Data: 2005-07-01 22:59:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale przecież nei obligatoryjnie.

    tez jestem tego zdania i w tamtym przypadku powinno sie wykastrowac sedzine
    bo bylo to ewidentne
    zeszmacenei zniesczenie ponizenei mlodego dzieciaka ktory chcial sobie
    "poruchac" 6 lat mlodszego
    za jego zgoda kolege. Sorry tak jak jestem przeciw pedofilii tak w tym
    przypadku uwazam ze to przeiecie paly.

    > Ja sie nie odnosze do tego konkretnego przykąłdu, tylko do ogólnego
    > stwierdzenia, że brak broni powoduje, ze to jest morderstwo. Brak broni
    > nie ma nic do rzeczy akurat. Nie wypowiadam się an temat tej konkretnej
    > sprawy.

    ale takie nalzy przyjac zalozenie, i to polcja powinna udowdonic(nie
    stwoerdzic, widaomo ze wszyscy tak samo zeznaja) ze
    zostali zaatakowani. (oczywiscie pomijam debilizm, keidy sami sie o to
    prosza).
    i w tym by pomoglo OBOWIAZKOWE zabieranie kamery (jednej lub wiecek) przez
    jedna (lub wiecej) osob bioracych udzial w akcji.
    I wyrazne oznakowanie mundurow duzymi liczbami i dokonianiu spisu osob
    bioracych udzial w akcji (z numerami)
    przed akcja przze "prowadzacego" jezlei spisu nie ma kazdy z nich odpiowada
    tak jakoby on wlasnie on popelnil przestpestwo a prowadzacy
    kara X 2 .

    I patologia zwyniszczona

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 104. Data: 2005-07-01 23:00:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:da4hsa$j4i$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    odpiowada
    > tak jakoby on wlasnie on popelnil przestpestwo a prowadzacy

    Jestem za. Problem, to kamery. Przydały by się choćby po jednej na
    radiowóz. Bo z bieganiem z tym w ręku jest kłopot. Numerować nie ma
    sensu. jakoś nie słyszałem, by był kłopot z ustaleniem tożsamości
    policjanta na nagraniu.

  • 105. Data: 2005-07-02 22:02:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > To się da czasem obejść w stosunkowo prosty sposób. Z reguły
    > ktoś jest właścicielem komputera.
    Ale obrót i posiadanie sprzętu komputeroqwego nie podlega
    szczególnym obostrzeniom jak np. broń czy pojazdy, prawda?

    --
    pozdro
    poreba

  • 106. Data: 2005-07-02 22:26:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ale obrót i posiadanie sprzętu komputeroqwego nie podlega
    > szczególnym obostrzeniom jak np. broń czy pojazdy, prawda?

    Nie. A czy ja gdzieś napisałem, że podlega?

  • 107. Data: 2005-07-02 23:26:31
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Nie. A czy ja gdzieś napisałem, że podlega?

    Nie, ale z faktu _posiadania_ sprzetu wywodzisz (jak zrozumiałem)
    odpowiedzialność właściciela za stan prawny zainstalowanego
    oprogramowania.
    Chociaż... w przypadku przedsiębiorców to działa. A jak będzie z OF?

    --
    pozdro
    poreba

  • 108. Data: 2005-07-03 00:03:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > oprogramowania.
    > Chociaż... w przypadku przedsiębiorców to działa. A jak będzie z OF?

    W wypadku osoby fizycznej można przejrzeć dokumenty i stwierdzić, kto
    czego używał. Na przykład jest napisane w WORD-zie podanie o pracę
    mamusi. No to mamusia conajmniej czerpała korzyść z tego programu.
    Inaczej się nie da. Zresztą z tych i nie tylko powodów nieczęsto się
    ktokolwiek czepia prywatnych komputerów.

  • 109. Data: 2005-07-03 13:44:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    > W wypadku osoby fizycznej można przejrzeć dokumenty i
    > stwierdzić, kto czego używał. Na przykład jest napisane w
    > WORD-zie podanie o pracę mamusi. No to mamusia conajmniej
    > czerpała korzyść z tego programu.

    Robercie! Na Świętego Stallmana!
    Zaręczam Ci, że do stworzenia pliku Worda nie potrzeba
    ni grama Worda
    (hint: Wordpad w Win), a nawet ni uncji czegoś płatnego bez wyjątku
    (oczywiste OpenOffice ale też Koffice i cała masa lepszych i gorszych
    procesorów4txt).

    A fakt, że mamusia może nie mieć zielonego pojęcia
    (a ja w tych komputerach Panie się wcale nie wyznaję)
    o tym że jakiś "program" do realizacji jej prośby
    latorośli jest potrzebny - pomińmy.

    --
    pozdro
    poreba

  • 110. Data: 2005-07-03 13:45:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź
    <news:Xns96889C946AA79dmicfgpolboxcom@10.7.19.101> autorstwa niejakiego
    poreba wyjaśniam co następuje:

    > Zaręczam Ci, że do stworzenia pliku Worda nie potrzeba
    > ni grama Worda

    Hmm o ile mi wiadomo różni się plik .doc napisany w Wordzie od doca
    utworzonego w OOo?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597