  • 1. Data: 2002-01-08 23:37:10
    Temat: Program "Platnik: - co da sie zrobic
    Od: Maciej Prus <u...@h...pl>

    Dzien dobry,
    nie jestem zapewne pierwszy, ale staralem sie
    przejrzec archiwum grupy i nic na ten temat nie
    znalazlem, wiec jesli sprawa ta byla juz poruszana,
    wdzieczny bede za odnosniki internetowe.

    Przechodze do rzeczy: chcialbym zajac sie sprawa
    programu Platnik, ktory dostepny jest tylko na
    platforme Windows. Wydaje mi sie, ze jest to
    nieprawne, gdyz wymaga sie ode mnie zakupu
    okreslonego systemu operacyjnego produkowanego
    przez Microsoft, a wiadomo, ze na rynku jest wiele
    innych komercyjnych i darmowych odpowiednikow
    tego (nienajlepszego, moim zdaniem) produktu.

    Co da sie zrobic? Moge stac sie upierdliwcem,
    jesli bedzie trzeba, i przejsc przez wszystkie
    urzedy i sady, tylko prosilbym PT grupowiczow
    o porade, gdzie i jak uderzac.

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza, wiec wedlug
    mojego wstepnego rozeznania moge byc strona
    w postepowaniu antymonopolowym.

    Pozdrowienia -
    Maciej Prus

  • 2. Data: 2002-01-09 12:59:29
    Temat: Re: Program "Platnik: - co da sie zrobic
    Od: "Grzegorz Żyła" <s...@e...pl>

    Temat raczej nie do przebrnięcia.
    Napisz sobie coś pod linuxa, czy macos'a i po sprawie, pytanie tylko co w
    przypadku transmisji elektronicznej?
    A może prokom udostępni kody źródłowe :)

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2002-01-09 22:45:39
    Od: "TypHooN" <typhoon[TO_WYTNIJ]@tknet.no1.pl>

    Witam seerdecznie!
    Juz sa jakies ruchy w kierunku przeniesienia platnika na inna platforme
    (chyba linux).
    Trzeba tylko czekac - gdzies ostatnio czytalem (chyba linuxplus).
    Nigdy nie probowalem ale moze bedzie chodzil pod emulatorem windy na linuxie
    (wine)?

    Serdeczne pozdrowka
    TypHooN

  • 4. Data: 2002-01-10 09:22:00
    Od: "Grzegorz" <g...@d...pl>

    Użytkownik "TypHooN" <typhoon[TO_WYTNIJ]@tknet.no1.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Trzeba tylko czekac - gdzies ostatnio czytalem (chyba linuxplus).
    > Nigdy nie probowalem ale moze bedzie chodzil pod emulatorem windy na

    potwierdzam

    Grzegorz