  • 1. Data: 2002-01-08 21:10:03
    Temat: Zlozylem pozew i... czekam, czekam, czekam...
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    No wlasnie.
    Miesiac temu zlozylem pozew do Sadu Pracy (firma nie wyplacila
    wynagrodzenia za wrzesien '01). Oddalem dwie sztuki pani w sadzie. Co
    teraz? Czy jest jakis okres, w ktorym sad powinien poinformowac
    zainteresowanych o przebiegu sprawy? Nie wiem czy pozew byl dobrze
    sformulowany i teraz czeka na swoja kolej, czy nie - i powedrowal do
    kosza. Ile mam jeszcze czekac? Dla nieuczciwej firmy jedna moja
    wyplata to niezauwazalny wydatek, a ja bylem 3 miesiace bez pracy i
    popadlem w dlugi :(
    Tobi

  • 2. Data: 2002-01-08 21:24:39
    Temat: Re: Zlozylem pozew i... czekam, czekam, czekam...
    Od: "Thommo" <t...@s...home.pl>

    Uzytkownik "Tobi" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    etia.pl...
> [...]
    > kosza. Ile mam jeszcze czekac? Dla nieuczciwej firmy jedna moja
    > wyplata to niezauwazalny wydatek, a ja bylem 3 miesiace bez pracy i

    Po zlozeniu w sadzie pozwu, musisz niestety poczekac na zawiadmomienie z
    sadu o terminie rozprawy. jeden egzemplarz zlozonego przez ciebie pozwu sad
    przesle pozwanemu. Jesli okazaloby sie, ze twój pozew zawiera jakies braki
    formalne ( czyli np. zrobiles jakies bledy, lub nie zachowales formy pisma
    procesowego) sad wezwie cie do usuniecia braków formalnych w pozwie i
    wyznaczy do tego odpowiedni termin. Dopiero jak w terminie nie poprawisz,
    pozew zostanie odrzucony. Jesli wszystko jest ok., to tak jak wspomnialam na
    poczatku sad przesle jeden egzemplarz pozwu do pozwanego, po czym
    poinformuje cie o rozprawie.
    W sadzie pracy, jak w kazdym sadzie jest duzy nawal pracy i z tego co wiem,
    czesto na rozpatrzenie sprawy czeka sie do pól roku. Musisz byc cierpliwy, a
    jednoczesnie pewny, ze jesli zlozyles pozew w sadzie to z pewnoscia nie
    wyrzuca go do kosza

    mag
    m...@p...onet.pl.

  • 3. Data: 2002-01-08 22:25:39
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Thommo co pomyślał to powiedział, a brzmiało to tak:

> [...]

    >sadu o terminie rozprawy. jeden egzemplarz zlozonego przez ciebie pozwu sad

    Dzieki za odpowiedz, w takim razie bede czekal (przynajmniej odsetki
    urosna wieksze :) A czy takie zawiadomienie musi przyjsc w maksymalnym
    okreslonym czasie, czy po prostu "jak przyjdzie jego kolej"?
    Tobi