    From: "Slawek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z odszkodowaniem TRYG
    Date: Mon, 9 May 2005 19:16:20 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@nat.tkdami.pl

    Witam

    Mam problem z odszkodowaniem OC
    Sptrawa wyglada tak. W lutym pijany kierowca wjechal w moj zaparkowany
    samochod i uciekl. Spisalem nr rej sprawcy. Przyjechala policja spisala dane
    i jak sie pozniej okazalo odnalazla sprawce. Pozniej odebralem z policji
    notatke sluzbowa opisujaca zdarzenie. Jak sie okazalo samochod ktorym
    poruszal sie wtedy sprawca ubezpieczony byl w TRYGU a dodatkowo
    nie byl jego wlascicielem.

    Z notatka policyjna udalem sie do zakladu ktory likwuiduje szkody
    komunikacyjne tego ubezpieczyciela (TRYG). Umowilem sie na naprawe
    bezgotowkowa. Wszystko bylo ladnie pieknie mialo nie byc zadbych
    problemow podpisalem pelnomocnictwo wobec zadladu ubezpieczen.
    Po tyg. odebralem auto sprawne i naprawione i jezdzilem zadowolony
    az do dzisiaj.

    Dzisiaj odebralem pismo z tego serwisu:
    "Wezwanie do zaplaty
    W zwiazku z brakiem zaplaty przez TU Tryg za naprawe samochodu
    firma Auto Serwis wzywa do zaplaty za nizej wymieniona naleznosc
    wg udzielonego pelnomocnictwa."

    Co mam teraz robic ??
    Bede jutro jechal do tego serwisu dowiedziec sie cos wiecej
    dlaczego TRYG odmowil wyplaty odszkodowania ktore mi sie
    bez watpienia nalezy.
    Wydaje mi sie ze nie pozostanie mi nic innego jak zaplacic
    serwisowi a pozniej walke z TRYGIEM o odszkodowanie.

    Prosze o jakies rady
    Dziekuje z gory
    Slawek