    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Smok Eustachy <s...@w...pl>
    Subject: Problem prawny z PUP
    Date: Tue, 10 Apr 2018 22:15:21 +0200

    Słuchajcie wrzucam wiadomość od jednego człowieka. Ma ktoś pomysł, co w
    tej sytuacji?

    W powszedni piątek PUP w Rudzie Śląskiej zerwał staż jaki odbywałem w
    Prokuraturze Rejonowej. Sytuacja wynikła z następującego:
    W momencie trwania stażu gdy otrzymałem umiarkowany stopień
    niepełnosprawności PUP zażądał przeprowadzenia badań w zakładzie
    medycyny w pracy. Bez podstawy prawnej.Następnie przez co najmniej dwa
    tygodnie upierał się bym te badania wykonał na własną rękę (niemożliwe,
    zgodnie z prawem skierowanie musi wystawić pracodawca). Gdy już je
    wystawili, okulistka przeprowadzająca je uznała mnie za niezdolnego do
    pracy przy komputerze. Powołała się na, jak mnie później uświadomiono
    nieistniejący, przepis zakazujący jednoocznym pracy przy komputerze

    Jako epileptyk mam praktycznie zerowe szanse na otrzymanie pracy
    fizycznej. Zdobycie pracy biurowej komplikuje brak wyższego
    wykształcenia, stąd ten staż i doświadczenie zawodowe jakim dzięki niemu
    mogę się pochwalić są dla mnie bezcenne.

    W tym przypadku podejrzewam, że sprawa jest już przegrana stąd też
    proszę o wszelkie możliwe rady co robić dalej.