  • 21. Data: 2018-07-18 23:23:37
    Temat: Re: Prędkość neostrady
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-18 o 12:55, Olin pisze:

    > Nie jestem przekonany, czy kobieta będzie zadowolona z takiego określenia.

    Mnie jest to obojętne.

    W UPC mnie poinformowali dkaczego mam wolniejsze łącze niż to za które
    płacę.
    Po prostu moja karta sieciowa ma 100 Mb/s, a nie wymagane 1 Gb/s i
    dopóki nie zmienię karty to nigdy nie będę miała szybszego połączenia.
    (Dobrze, że nie zamówiłam do pakietu internetu o szybkości 240Mb/s tylko
    120 Mb/s)).
    Tutaj zrzut całej strony z pomiarem mojego połączenia:
    http://ifotos.pl/z/qenepwp/

    --
    animka

  • 22. Data: 2018-07-26 18:38:34
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2018 09:27:22 UTC+2 użytkownik p...@g...com napisał:

    > a jestes to w stanie udowodnic ?
    Niech Orange udowowdni że parametry były zgodne z umową

    > sprobowac nie zaszkodzi
    napisałem reklamacje przed chwilą
    Zobaczymy co odpowiedzą
    Napisać reklamacje do orange nie tak prosta sprawa. Przez czat z konsultantem
    musiałem bo przez formuarz jak kiedys sie nie da juz.