  • 11. Data: 2018-07-17 08:38:54
    Temat: Re: Prędkość neostrady
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Podstawa prawna: KRiO.

    -----

  • 12. Data: 2018-07-17 18:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Twoje literki są zrozumiałe tylko dla Ciebie.

    Poprosze o dowód!

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 13. Data: 2018-07-17 18:12:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Poprosze o dowód!

    Dowód masz przed nosem i do tej pory nie poprawiłeś. Czyli to co
    napisałeś jest zrozumiałe tylko dla Ciebie.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-07-18 09:27:20
    Od: p...@g...com

    --Jakiś czas temu UE się za to wzięła i teraz operatorzy musza określać "zwykle
    dostępną prędkością" która musi być przez min 70% czasu działania usługi

    https://breitbandmessung.de/
    w Niemczech to jest wyrocznia i jak transfer wychodzi ponizej zawartego w umowie to
    masz prawo ja wypowiedziec ew. zadac rekompensaty

    --A tak mnie naszło: skoro w ostatnich dwóch latach(a regulacje obowiązują od
    stycznia 2017roku) nie miałem zwykle dostępną prędkości stanowiącej 70% prędkości
    maksymalnej to mogę domagać się jakiejś rekompensaty za te ponda półtora roku?

    a jestes to w stanie udowodnic ? sprobowac nie zaszkodzi

  • 15. Data: 2018-07-18 12:00:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Dowód masz przed nosem i do tej pory nie poprawiłeś. Czyli to co
    > napisałeś jest zrozumiałe tylko dla Ciebie.

    Jeszcze raz poprosze o dowód na postawiona przez ciebie teze.
    Jak rozumiem, stwierdziłas, ze wszyscy w około są takimi debilami, ze nie
    potrafią poprawić podczas czytania literówki i robią wielkie "łooooo, co
    to znaczy"...

    Kurwa, zeby debilka zwracała mi uwage na literówkę...

    A odnosząc się do meritum - nie miej pretensji do kogoś ze ci nie
    powiedział, ze do obsługi internetu potrzebny jest komputer.
    A do obłsugi z okresloną predkoscią potrzebny jest komputer o okreslonych
    parametrach...
    I jeszcze te oskarzenia o oszustwo...
    I wreszcie powiedz mi debilko - Co ci robi za róznice czy masz w kompie
    karte 100mb czy 1gb - oczywiście w kontekscie korzystania z internetu?
    Czego sie spodziewasz? Ze ci facebook bedzie "szybciej chodził"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 16. Data: 2018-07-18 12:38:40
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Budzik pisze:

    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Kurwa, zeby debilka zwracała mi uwage na literówkę...

    > I wreszcie powiedz mi debilko - Co ci robi za róznice czy masz w kompie

    trochę kultury prosimy, bądź co bądź "rozmawiasz" z nestorką polskiego
    internetu (Kaja -> Animka)

  • 17. Data: 2018-07-18 12:55:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 18 Jul 2018 12:38:40 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

    > "rozmawiasz" z nestorką

    Nie jestem przekonany, czy kobieta będzie zadowolona z takiego określenia.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 18. Data: 2018-07-18 19:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > Nie jestem przekonany, czy kobieta będzie zadowolona z takiego
    > określenia.

    Moze nie nestorka a prekursorka okreslenia "dzieci neostrady"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 19. Data: 2018-07-18 19:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Kłos a...@w...pl ...

    > trochę kultury prosimy, bądź co bądź "rozmawiasz" z nestorką
    > polskiego internetu (Kaja -> Animka)

    Byłem kulturalny do czasu...
    A ze to osoba wybitna to inna inszosc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 20. Data: 2018-07-18 23:11:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-17 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Poprosze o dowód!

    Spadaj. Dowód masz przed nosem.
    PLONK