  • 21. Data: 2013-09-06 18:24:39
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 17:59, witek pisze:
    > w dzisiejszych czasach wszystko co wymaga ruszenia głową w celu innym
    > niz polykanie hamburgerow jest uwazane za zbyt trudne.

    I kierowcami mogą być tylko profesorzy-z-usenetu, a prosty Ja, chłop ze
    wsi, granatem oderwany od pługa już nie, bo za tępy na Inteligencję
    Pytań? Jakoś proste chłopy ze wsi od zawsze powoziły czy to traktor czy
    to kombajn bizon albo inksza vistula.... A teraz cza być
    MegaInteligentem, żeby mieć prawko.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2013-09-06 18:35:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > I też nigdy nie chciałem. Jestem prosty chłop ze wsi, oderwany granatem
    > od pługa.
    > Ale i prawo jazdy nie jest dla Wybitnych, a dla mas. W Twoich
    > ukochanych stanach to wystarczy wiedzieć gdzie auto się kończy a gdzie
    > zaczyna i można jeździć.

    znowu za duzo sie filmów naoglądałeś.

    > A u nas pytają o rzeczy absurdalnie
    > bezsensowne.

    najwiecej absurdalnych pytan jest w szmatławcach, bo stamtąd je
    bierzesz. Tylko, ze to nie ma nic wspolnego z egzaminem.

    Albo jakieś scenki na czas, gdzie masz się wykazać szybkim
    > czytaniem i zrozumieniem zawiłych zdań typu
    >
    > * Czy w czasie gaszenia silnika gaśnicą niewłaściwym jest nie
    > podnoszenie maski samochodu do samej góry?

    bardzo mądre pytanie jak ktoś nie chce dostać ogniem po twarzy.

    odpowiedz brzmi nie.

    > samo przeczytanie ze zrozumieniem tego zdania jest dość skomplikowane,
    > ja czytałem je kilka razy aby załapać właściwy układ przeczeń. A tu masz
    > nerwy, stres i krótki czas na odpowiedź.

    proste zdanie. z pretensjami do pani z polskiego w podstawówce, ze nie
    zostawiła cie na nastepny rok w tej samej klasie abys mogl nadrobic
    zaleglosci

    > ponieważ pytania są tajne, to nie bardzo wiem, jak mógłbym się
    > przetestować :( ale z tego co ludzie piszą, to są bardzo dzikie i
    > niespecjalnie oddają sens czegokolwiek.

    ja akurat jestem za jawnością pytań.

  • 23. Data: 2013-09-06 18:38:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

> [...]
    > Pytań? Jakoś proste chłopy ze wsi od zawsze powoziły czy to traktor czy
    > to kombajn bizon albo inksza vistula.... A teraz cza być

    nie trzeba byc megainteligentem, zeby odpwiedziec na zestaw prostych pytań.
    jak ktoś nie umie pływać to mówi, że woda za rzadka.

  • 24. Data: 2013-09-06 18:54:08
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 6 września 2013 11:11:01 UTC+2 użytkownik Kacper napisał:
    >Skoro nie pootrawisz zdac w miare prostego egzaminu to może lepiej jak nie
    >będziesz prowadził auta po naszych drogach.
    >"Licencję pilota" jak to nazwałes za pierwszym podejściem zdała wczoraj
    >kolezanka mojej żony. Prosta dziewczyna ze wsi, sprzedawczyni w sklepie
    >Chcesz zdac to poiszukaj dobrego instruktora. To podstawa. No i nauka
    >teorii- tego musisz się nauczyc sam a dobry instruktor nie dopuści ciebie
    >do >egzaminu jak zobaczy że masz braki.

    Przecież Kacper nigdzie nie napisał, że nie potrafi zdać teorii czy jazdy.
    Napisał natomiast, że ze względu na przesadne utrudnienia chciałby uzyskać
    prawo jazdy w bardziej przyjazny sposób.
    I zadał pytanie gdzie to najlepiej zrobić.
    A do twoich wywodów krzysztofiec pasuje polskie przysłowie:
    Drogo kupić, tanio sprzedać i źle się ożenić to każdy głupek potrafi.
    Czy ktoś odpowiedział? Nie. Odezwali się za to sami mądrale i filozofowie,
    oczywiście dbający o bezpieczeństwo na "ich" drogach.
    Czyli nie należy wpuszczać obcokrajowców bo nie zdali polskiego egzaminu.

    Ja niestety nie wiem, gdzie jechać po prawo jazdy.

  • 25. Data: 2013-09-06 18:54:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 18:38, witek pisze:

    > nie trzeba byc megainteligentem, zeby odpwiedziec na zestaw prostych pytań.
    > jak ktoś nie umie pływać to mówi, że woda za rzadka.

    Wiesz, ja jeżdżę 20 lat, z czego 17 bezwypadkowo, a wcześniej miałem 1
    stłuczkę z własnej głupoty, w pierwszym roku jazdy, jak pierwsza zima
    mnie zaskoczyła i źle wyczułem jeszcze śliskość lodu pod śniegiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2013-09-06 18:57:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 18:35, witek pisze:

    > bardzo mądre pytanie jak ktoś nie chce dostać ogniem po twarzy.

    Tu nie było zarzutu o treść, a o formę, która jest zakręcona, żeby zmylić.

    > odpowiedz brzmi nie.

    Wiem, tu nie czepiam się treści, a tego, że masz sekundy na
    zanalizowanie pisanego zdania i to zdania bardzo złożonego i zakręconego
    dla zmyły.

    > proste zdanie.

    Nie proste. Skomplikowane. Dużo negacji zmieniających znaczenie i
    górnolotne słownictwo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2013-09-06 19:01:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-06 16:15, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

> [...]
    > który wydaje te tablice. Nie interesuje mnie też jakie osłony silnika są
    > obowiązkowe. Tym niech się zajmuje producent samochodu. itp.

    A potem idioci kupują samochód czy motocykl i mają pretensję
    że wydana przez "Urząd Właściwy" tablica rejestracyjna gabarytami
    nie pasuje. Więc lepiej się dowiedz i zapamiętaj. Wbrew twojej
    głupiej opinii taka wiedza może być przydatna.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2013-09-06 19:10:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Tu nie było zarzutu o treść, a o formę, która jest zakręcona, żeby zmylić.

    Nie widzę nic dziwnego w formie.
    Zwykłe zdanie w języku polskiem.

    > Wiem, tu nie czepiam się treści, a tego, że masz sekundy na
    > zanalizowanie pisanego zdania i to zdania bardzo złożonego i zakręconego
    > dla zmyły.

    Masz 35 sekund.
    To jest mnostwo czasu na zaanalizowanie jednego zdania.

    > Nie proste. Skomplikowane. Dużo negacji zmieniających znaczenie i
    > górnolotne słownictwo.

    Może powinni zrobić jakiś wyjątek w egzaminie dla osób dla których
    polski nie jest jezykiem ojczystym lub dla osob z zaswiadczeniem o
    niepełnosprawności umysłowej.

  • 29. Data: 2013-09-06 19:12:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 19:01, RadoslawF pisze:

> [...]
    > nie pasuje. Więc lepiej się dowiedz i zapamiętaj. Wbrew twojej
    > głupiej opinii taka wiedza może być przydatna.

    No ale moment, jak nie pasuje? Mi zawsze pasowała. I jak moja wiedza o
    rozmiarze ma pomóc na to, że urząd wydał złą tablicę? W ogóle jak to
    możliwe, żeby urząd wydał złą tablicę?

    Człowieku, w przepisach jest milion różnych parametrów. Niektóre to
    nawet są ważne dla kierowcy, żeby wiedział, że np. nie może sobie
    wyłączyć jednego światła (choć wielu tak robi, taki szpan czy coś) albo
    że nie może sobie obwiesić auta lampkami choinkowymi (choć wielu tak
    robi, taki szpan czy coś), ale akurat jaki rozmiar ma tablica, która
    jest homologowana i wydaje ją urząd, to już w ogóle bezsens.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2013-09-06 21:00:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > * Czy w czasie gaszenia silnika gaśnicą niewłaściwym jest nie
    > podnoszenie maski samochodu do samej góry?

    Nie wierze, ze mogło pojawić sie tak sformułowane pytanie ale co do zasady
    czym mniej otworzysz pokrywe tym lepiej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece