  • 11. Data: 2013-09-06 16:21:10
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > jak bardzo trzeba myśleć odpowiadając na pytania takie jak te:
    >
    > * Czy dolna osłona silnika jest obowiązkowa w samochodzie osobowym?

    Nie

    > * Jakie wymiary powinna mieć tablica rejestracyjna jednorzędowa?

    520 x 114 mm

    jak nie bylo na kursie to napisz o zwrot kasy.
    I dlatego mozesz nieodpowiedziec na kilka pytan i ciagle zdac. Nikt nie
    kaze ci byc omnibusem

  • 12. Data: 2013-09-06 16:24:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No nie, oczywiście można być Gotfrydem i znać na pamięć wszelkie możliwe
    > przepisy w RP,

    i wlasnie dlatego nigdy nie zostaniesz ani ksiegowym ani doradca podatkowym

    > ale ja osobiście nie wiem jaki ma rozmiar tablica
    > rejestracyjna i nie chce wiedzieć i przez 20 lat kariery kierowcy nigdy
    > ta wiedza mi nie była potrzebna.
    > Tym niech się zajmuje Urząd właściwy,
    > który wydaje te tablice. Nie interesuje mnie też jakie osłony silnika są
    > obowiązkowe. Tym niech się zajmuje producent samochodu. itp.

    to nie odpowiadaj na te pytania. Ciagle zdasz.

  • 13. Data: 2013-09-06 16:37:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 6 września 2013 16:13:21 UTC+2 użytkownik Przemysław Adam Śmiejek
    napisał:
    > jak bardzo trzeba myśleć odpowiadając na pytania takie jak te:
    > * Czy dolna osłona silnika jest obowiązkowa w samochodzie osobowym?
    > * Jakie wymiary powinna mieć tablica rejestracyjna jednorzędowa?
    A jestes pewien że takie pytania są na egzaminie?

  • 14. Data: 2013-09-06 17:28:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Sep 2013, Kris wrote:

    > A jestes pewien że takie pytania są na egzaminie?

    Problem w tym, że Ty nie możesz być pewien że nie ma.
    W zupełności zgadzam się z poglądem, że tajność pytań narusza prawo.
    Prawo do odwołania.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2013-09-06 17:59:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Problem w tym, że Ty nie możesz być pewien że nie ma.
    > W zupełności zgadzam się z poglądem, że tajność pytań narusza prawo.
    > Prawo do odwołania.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    tu sie zgadzam
    pytania powinny byc jawne a najlepiej strona internetowa do testowania
    samego siebie.
    W sumie jakie to ma znaczenia jak sie nauczysz przepisów.
    Jak nauczysz sie odpowiedzi na wszystkie pytania tym lepiej dla ciebie.

    Co nie znaczy ze egzamin w obecnej postaci nie jest do zdania.
    w dzisiejszych czasach wszystko co wymaga ruszenia głową w celu innym
    niz polykanie hamburgerow jest uwazane za zbyt trudne.

  • 16. Data: 2013-09-06 17:59:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Sep 2013, Kris wrote:

    > Skoro nie pootrawisz zdac w miare prostego egzaminu to może lepiej jak nie będziesz
    prowadził auta po naszych drogach.

    Wniosek jest mocno, mocno inny.

    Pytanie brzmi: dlaczego nikomu nie wadzi, że po polskich drogach jeżdżą
    i będą jeździć kierowcy z takich państw, do których chce pojechać Kacper?

    Wniosek że problem *NIE LEŻY* w trudności "swoistej odmiany" egzaminu
    IMO jest całkiem prawidłowy.
    Lepiej, żeby pojazdów po Polsce nie prowadziła znaczna liczba osób
    które SĄ W STANIE bez problemu zdać taki egzamin. W tym rzecz :>

    <teza drogowa Gotfryda>
    Dopóki prawo będzie ścigało surowiej gościa po 2 piwach który nie
    spowodował wypadku, niż gościa któremu należy się raptem 500zł
    mandatu za coś takiego:
    http://www.youtube.com/watch?v=vr1cyL7WpXw
    lub (bez względu gdzie to było):
    http://www.liveleak.com/view?i=fec_1340120933
    ...w .pl na drogach nie będzie lepiej
    <\teza>
    <sumplement do tezy>
    Dotyczy również komplikowania rzeczy podobno prostych
    <\suplement>

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2013-09-06 18:15:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 16:24, witek pisze:

    > i wlasnie dlatego nigdy nie zostaniesz ani ksiegowym ani doradca podatkowym

    I też nigdy nie chciałem. Jestem prosty chłop ze wsi, oderwany granatem
    od pługa. Ale i prawo jazdy nie jest dla Wybitnych, a dla mas. W Twoich
    ukochanych stanach to wystarczy wiedzieć gdzie auto się kończy a gdzie
    zaczyna i można jeździć. A u nas pytają o rzeczy absurdalnie
    bezsensowne. Albo jakieś scenki na czas, gdzie masz się wykazać szybkim
    czytaniem i zrozumieniem zawiłych zdań typu

    * Czy w czasie gaszenia silnika gaśnicą niewłaściwym jest nie
    podnoszenie maski samochodu do samej góry?

    samo przeczytanie ze zrozumieniem tego zdania jest dość skomplikowane,
    ja czytałem je kilka razy aby załapać właściwy układ przeczeń. A tu masz
    nerwy, stres i krótki czas na odpowiedź.

    > to nie odpowiadaj na te pytania. Ciagle zdasz.

    ponieważ pytania są tajne, to nie bardzo wiem, jak mógłbym się
    przetestować :( ale z tego co ludzie piszą, to są bardzo dzikie i
    niespecjalnie oddają sens czegokolwiek.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2013-09-06 18:19:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 16:20, Krzysztof Jodłowski pisze:
    > Ale zdajesz sobie sprawę, że takich pytań tak naprawdę nie ma nie ma na
    > egzaminie. To była tylko podpucha pewnego portalu, który umieścił
    > dowolne wpisy osób - niekoniecznie prawdziwe.

    A skąd wiesz, skoro pytania są tajne i są (c) firma-produkująca-soft,
    więc mogą zawierać dowolne coś, co się jakiejś firmie wygrywającej
    przetarg w danym miejscu wymyśliło.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2013-09-06 18:21:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Teza Gotfryda skorygowana zgodnie z brzytwą Ockhama:

    > <teza -drogowa- Gotfryda>
    > ...w .pl -na- -drogach- nie będzie lepiej
    > <\teza>

    (Nie wiem, czy Wasze czytniki sformatują text-decoration zgodnie z moimi
    oczekiwaniami; w powyższym tekście słowa objęte myślnikami winny być
    przekreślone)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 20. Data: 2013-09-06 18:22:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.09.2013 16:21, witek pisze:
    > 520 x 114 mm
    > jak nie bylo na kursie to napisz o zwrot kasy.

    Nie będę im żadnej kasy zwracał. Uważam, że kurs to nie wpychanie
    wszystkich bzdur, które się akurat mogą komuś uroić.

    > I dlatego mozesz nieodpowiedziec na kilka pytan i ciagle zdac. Nikt nie
    > kaze ci byc omnibusem

    No właśnie każe. Bo takich bzdur można wymyślać multum. Ile luksów ma
    mieć żarówka albo inne gówno, które interesuje producenta, a nie
    kierowcę, bo kierowcy ta wiedza nijak niepotrzebna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek