  • 61. Data: 2013-09-07 21:49:33
    Temat: Re: Prawo jazdy zagranica, dokad wyjechac?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-07 17:08, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > Nie wiem ile razy na minutę, jakbym wiedział, to bym poznał wartość. Po
    > prostu widzę, że miga właściwie. Nie idzie tego opisać słownie inaczej
    > niż właściwą wartością, ale tej nie znam i niespecjalnie chcę znać.
    > Nawet jak teraz na szybko wyguglam, że to raz do dwóch razy na sekundę,
    > to i tak zapomnę za jakiś czas.

    Jeden potrafi zapamiętać i jak miga nie do końca w zgodzie z
    przepisami zareagować inny woli poczekać aż policjant go uświadomi.
    No ale kto bogatemu zabroni ?
    :-)

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2013-09-08 00:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Znaczy jak ci się przepali światło to jedziesz dalej (w końcu to jak
    > mocno ma świecić to wiedza dla mechanika)? :)

    Nie wierze... znowu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 63. Data: 2013-09-08 01:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ilu kierowców zna częstotliwość migania? Mam jakieś dejavu, że dyskusja
    > o tym z Gotfrydem już była z rok temu, może więcej, bo czas tak szybko
    > leci...

    Zdecydowanie bardziej niedawno ze posłuże sie sposobem konstruowania zdań z
    przytooczonego pytania egzaminacyjnego. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 64. Data: 2013-09-08 05:29:35
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-09-06 11:11, Kacper pisze:
    > Jako że w Polsce uzyskanie obecnie prawa jazdy to jak zdobycie licencji
    > pilota, chciałbym zdać zagranicą.
    Za granicą chyba.
    Niedawno robiłem testy na PJ (z ciekawości) i po kilku dniach
    niepowodzeń udało się dojść do 100%, tak więc żadne cudo to nie jest.
    Chyba faktycznie lepiej będzie, jak pojeździsz autobusem albo taksówką.
    Jacek

  • 65. Data: 2013-09-08 12:00:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > niepowodzeń udało się dojść do 100%, tak więc żadne cudo to nie jest.
    > Chyba faktycznie lepiej będzie, jak pojeździsz autobusem albo taksówką.

    Z ciekawości?
    A gdzie te testy z ciekawości robiłes?
    Bo przeciez nie ma nigdzie udostepnionych, zeby sobie pocwiczyć.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 66. Data: 2013-09-25 22:55:57
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2013-09-06 11:11, Kacper pisze:
    > Jako że w Polsce uzyskanie obecnie prawa jazdy to jak zdobycie licencji
    > pilota, chciałbym zdać zagranicą.
    > Gdzie można to zrobić legalnie i bez większych problemów? Jakie są
    > formalności i koszty?
    > Nie interesują mnie szemrane kursy za wschodnią granicą, czy kupowanie
    > egipskiego prawa jazdy, podkreślam tylko _LEGALNA_ droga.

    z prawkiem z zagranicy jest ten problem że trzeba czasowo tam
    pomieszkać. Więc nie da się ot tak skoczyć na tydzień i zrobić prawko.
    Gdyby tak było to całe południe kraju robiło by PJ u Czechów a tak nie
    jest.
    Także zacznij od spraw pobytu w danym kraju.
    Do wszystkich krytykujących chciałem napisać za pewnym blogerem że
    99% wypadków powodują osoby posiadające prawo jazdy uzyskane poprzez
    zdanie egzaminu państwowego.
    W Czechach egzamin jest zdecydowanie prostszy a jakoś nie słychać aby
    50% populacji zginęła na drogach. Ehh Praga też ocalała podaczas II
    wojny światowej...
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 67. Data: 2013-09-25 23:12:44
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-25 22:55, Marcin Jan pisze:
    > W dniu 2013-09-06 11:11, Kacper pisze:

    > Do wszystkich krytykujących chciałem napisać za pewnym blogerem że
    > 99% wypadków powodują osoby posiadające prawo jazdy uzyskane poprzez
    > zdanie egzaminu państwowego.

    Tak, a 99.9% gwałtów (na kobietach) popełniają mężczyźni. Tudzież są
    sprawcami 99,9% wypadków z bronią.

    Właściwie zrobiona statystyka powinna określać jaki % kierowców po
    państwowym egazminie powoduje wypadek w pierwszym roku (czy 20kkm), a
    jaki % z lewym PJ.

    Żeby nie było - też uważam, że egzamin i PJ to zbędny urzędniczy
    wynalazek. Umiesz => jeździsz. Walniesz => odpowiadasz.
    Tak jest w wolnym świecie i wśród odpowiedzialnych ludzi.

    Nasz egzamin, trudny egzamin służy przede wszystkim pompowaniu budżetu i
    tylko durny, dający się wodzić za nos motłoch go popiera.
    Znów, żeby nie było: PJ mam od ~40 lat, zero stłuczek i nigdy nie miałem
    punktów karnych. Jeżdżę. Regularnie, nie zawodowo.
    No i jestem przekonany, że obecnego egz. nie zdałbym.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 68. Data: 2013-09-25 23:54:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:
    > Tak jest w wolnym świecie i wśród odpowiedzialnych ludzi.

    w ktorym?

  • 69. Data: 2013-09-25 23:55:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:
    > No i jestem przekonany, że obecnego egz. nie zdałbym.

    zdałbys
    ale nie z ulicy
    po kursie nawet po łebkach zdałbyś bez problemu.