  • 1. Data: 2003-03-16 21:34:03
    Temat: Prawo handlowe
    Od: "Kłudka" <a...@w...pl>

    czy ktoś może mi sensownie wytłumaczyć jaka jest róznica między
    kodeksem spółek handlowych a kodeksem handlowym czy jest to to samo czy
    jakoś to sie uzupełnia czy może to pierwsze zatąpiło do drugie
    bede niezmiernie wdzięczny pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-16 21:52:57
    Temat: Re: Prawo handlowe
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    miedzy innymi wlasnie KSH zastapil kodeks handlowy

    pozdrawiam
    Gosia

  • 3. Data: 2003-03-17 10:44:25
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

    > miedzy innymi wlasnie KSH zastapil kodeks handlowy

    Miedzy innymi? He he! Wlasnie o to chodzi - nie ma innych. KSH zastapil
    Kodeks handlowy w zakresie regulacji tzw. 'prawa spólek'. A co innego? Nie
    obejmuje tylko przepisów o firmie i prokurze, które docelowo maja trafic do
    Kodeksu cywilnego. Sens tego wedlug mnie jest mocno watpliwy, ale niech im
    bedzie. No i wsio :-)

    Depi.

  • 4. Data: 2003-03-17 17:56:40
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    które docelowo maja trafic do
    > Kodeksu cywilnego. Sens tego wedlug mnie jest mocno watpliwy, ale niech im
    > bedzie. No i wsio :-)

    Juz trafily :) Za 6 miesiecy wejdzie to w zycie ...

    Papatki, Konrad