  • 1. Data: 2003-03-16 19:33:37
    Temat: ALLEGRO RZADA ZAPLATY...
    Od: d...@g...pl

    Mam nadzieje ze jest ktos kto bedzie w stanie mi pomoc.
    Od pewnego czasu ALLEGO straszy mnie sade i rzada uisczenia naleznosci w
    wysokosci 22 zl. . Czy powinnienem im zaplacic ?
    CZy moze nie maja zadnych podstaw prawnych aby oddac sprawe do sadu?
    Prosilbym o wypowiedz kogos kto jest zorientowany dobrze w temacie
    dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-16 19:35:33
    Temat: Re: ALLEGRO RZADA ZAPLATY...
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

> [...]
    > CZy moze nie maja zadnych podstaw prawnych aby oddac sprawe do sadu?
    > Prosilbym o wypowiedz kogos kto jest zorientowany dobrze w temacie

    Zapłac nyloru te marne 22 zlote i przestan ludziom dupe zawracac.

    S.

  • 3. Data: 2003-03-16 20:05:37
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > CZy moze nie maja zadnych podstaw prawnych aby oddac sprawe do sadu?
    > Prosilbym o wypowiedz kogos kto jest zorientowany dobrze w temacie

    Korzystałeś z Allegro?
    Jak tak, to zapłać.
    No chyba, że ktoś Cię wrabia i to nie ty.

  • 4. Data: 2003-03-16 20:41:22
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > CZy moze nie maja zadnych podstaw prawnych aby oddac sprawe do sadu?
    > Prosilbym o wypowiedz kogos kto jest zorientowany dobrze w temacie
    jak opłata jest należna to zapłać. Jak się ktoś zdenerwuje po drugiej
    stronie to i komornika za to dostaniesz a opłaty z tym związane chyba będą
    wyższe niz 22 złote. Jeżeli kasa jest nienależna to odpisz że nie ma podstaw

    Pozdr
    MI

  • 5. Data: 2003-03-16 21:25:00
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

> [...]
    > CZy moze nie maja zadnych podstaw prawnych aby oddac sprawe do sadu?
    > Prosilbym o wypowiedz kogos kto jest zorientowany dobrze w temacie

    dziwne, a jak ja cos kupie od ciebie na allegro to tez moge ci nie zaplacic?
    i bedzie wszystko ok?

  • 6. Data: 2003-03-17 08:04:37
    Od: "przemas" <p...@g...pl>

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zaplacic?
    > i bedzie wszystko ok?
    >
    >jeżeli nie występowałeś jako podmiot gospodarczy to wyegzekwowanie od
    ciebie kasy będzie praktycznie nie możliwe , jednak pamiętaj , że
    postępowanie takie nie będzie zgodne z prawem

  • 7. Data: 2003-03-17 16:08:17
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam nadzieje ze jest ktos kto bedzie w stanie mi pomoc.
    > Od pewnego czasu ALLEGO straszy mnie sade i rzada

    A mnie się wydawało, że można tylko żądać.
    Widać człowiek uczy się całe życie.
    A może nawet rzycie ? Kto to wie ?

    JarekM

  • 8. Data: 2003-03-17 18:11:41
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

    > Od pewnego czasu ALLEGO straszy mnie sade i rzada uisczenia naleznosci w
    > wysokosci 22 zl. . Czy powinnienem im zaplacic ?
    uwazam ze nie powinienes im zaplacic, lepiej przelej ta kase na moje konto!
    po numer konta zapraszam na priva!
    a tak na powaznie to w regulaminie allegro chyba jest jasno napisane ze za
    usluge taka i taka trzeba zaplacic. i tak masz wygode bo nie musisz placic
    "z gory". a chca od ciebie 22 pln poniewaz przekroczyles dopuszczalny
    "debet".
    moim zdaniem sknerostwo (jezeli mozna to tak nazwac) na 22pln to przesada!

    Mongooes

  • 9. Data: 2003-03-18 10:58:26
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    Olec ?