  • 1. Data: 2003-03-16 20:02:06
    Temat: zwrot towaru
    Od: "Darius Miles" <d...@i...pl>

    witam

    cos slyszalem o zmianie przepisow o tym ze towar mozemy zwrocic

    i teraz mam pytanie jezeli kupuje towar x
    dostaje na niego fakture i ustnie mowie ze jezeli zajdzie sytuacja y to mi
    go przyjma

    a teraz zachodi sprawa y i nie chca przyjac

    maja do tego prawo czy nie jezeli towar jest nie ruszany

  • 2. Data: 2003-03-16 20:05:57
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Darius Miles napisał:
    > maja do tego prawo czy nie jezeli towar jest nie ruszany

    mają jak najbardziej
    to o czym piszesz ma miejsce tylko przy sprzedaży, hm, wysylkowej
    (ogólnie mówiąc), jeśli jedna ze stron nie była obecna osobiście przy
    zawieraniu transakcji

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-03-17 09:50:02
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

    maja do tego prawo czy nie jeżeli towar jest nie ruszany

    > mają jak najbardziej
    > to o czym piszesz ma miejsce tylko przy sprzedaży, hm, wysyłkowej
    > (ogólnie mówiąc), jeśli jedna ze stron nie była obecna osobiście przy
    > zawieraniu transakcji

    nie jest tak do końca. Jeżeli strony tak się umówiły, to można odstąpić od
    umowy . pozostaje jednak kwestia dowodowa _ jak udowodnić, że takie
    zastrzeżenie umowne miało miejsce,

    pzdr

    marek radwański