  • 21. Data: 2018-04-14 09:11:49
    Temat: Re: Prawo do chodzenia chodnikiem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14-04-18 o 07:56, Shrek pisze:

    > Skoro nigdzie nie jest napisane, że trzeba podać prawdziwy powód...
    > Można lecieć w chuja, chyba że pechowo okaże się, że lecimy w chuja z
    > posłem. A już naprawdę słabo jakby się okazało, że to poseł ze słusznej
    > strony:P

    Weź się zatrzymaj na skrzyżowaniu przy kierującym ruchem policjancie i
    zażądaj od niego podania PRAWDZIWEJ przyczyny tego, że puścił ruch na
    Twoim kierunku - i to koniecznie z podaniem podstawy prawnej. :-)

  • 22. Data: 2018-04-14 10:42:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 07:56:12 +0200, Shrek napisał(a):

    > Skoro nigdzie nie jest napisane, że trzeba podać prawdziwy powód...

    Rozkaz moze obejmowac i klamanie.
    Np. chronimy pania prezydentowa, ale mamy mowic, ze gaz sie ulatnia.
    W celu ochrony oczywiscie :-)

    > Można lecieć w chuja, chyba że pechowo okaże się, że lecimy w chuja z
    > posłem. A już naprawdę słabo jakby się okazało, że to poseł ze słusznej
    > strony:P

    Posel slusznej strony do telewizji nie poleci, jesli zadanie zlecono
    na najwyzszym szczeblu :-)

    J.

  • 23. Data: 2018-04-14 11:08:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2018 o 10:42, J.F. pisze:

    > Rozkaz moze obejmowac i klamanie.

    Chodziło mi raczej o to, że kulsowny nie wuażają, żeby kłamanie w oczy
    obywatelom było zakazane przez prawo czy przyzwoitość. Więc co za
    różnica czy się wyprze czy nie?

    > Posel slusznej strony do telewizji nie poleci, jesli zadanie zlecono
    > na najwyzszym szczeblu :-)

    Poleci, poleci. Rozkaz był, żeby obywateli jebać, a nie posłów słusznej
    opcji. Prawda?

    Shrek

  • 24. Data: 2018-04-14 13:02:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > różnica czy się wyprze czy nie?

    > Poleci, poleci. Rozkaz był, żeby obywateli jebać, a nie posłów słusznej

    Do Błaszczaka poleci. Po cholerę do mediów?

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-04-14 13:19:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Do Błaszczaka poleci. Po cholerę do mediów?

    Ale płaszczak to teraz ministrem wojny jest. Taki on zdolny.

    Shrek

  • 26. Data: 2018-04-14 13:28:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale płaszczak to teraz ministrem wojny jest. Taki on zdolny.

    A, zapomniałem. Do Brudzińskiego więc.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2018-04-14 16:00:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 11:02:15 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> [...]

    Ale tu nie o klamanie chodzi, tylko o zakazanie przejscia.
    Naduzycie wladzy, jak obywatel zacznie drazyc.

    > Do Błaszczaka poleci. Po cholerę do mediów?

    Dokladnie. Minister go pouczy, zeby nosil legitymacje, bo takie czasy,
    do komendanta moze zadzwoni i pouczy, zeby pamietali kogo maja
    przepuszczac, komendant pouczy stojkowych, partia szkody nie poniesie.
    A moze nawet plusa zaliczy, bo jak widac policja tak samo traktuje
    nawet rzadzaca partie :-)

    J.

  • 28. Data: 2018-04-14 20:29:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.04.2018 o 16:00, J.F. pisze:

    > Ale tu nie o klamanie chodzi, tylko o zakazanie przejscia.
    > Naduzycie wladzy, jak obywatel zacznie drazyc.

    Jakie nadużycie? Kulson powie że kierował ruchem albo ratował wyższe
    dobro - na przykład chodnik przed zdeptaniem.

    też mi to do głowy przyszło.

    Shrek

  • 29. Data: 2018-04-14 21:57:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 20:29:37 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jakie nadużycie? Kulson powie że kierował ruchem albo ratował wyższe
    > dobro - na przykład chodnik przed zdeptaniem.

    Jak powie ze kierowal ruchem, zeby poslowie mogli nie niepokojeni
    wejsc do Sejmu - to mu sie chwali.
    A jak powie ze chronil chodnik przed zdeptaniem, to bedzie sie potem
    musial tlumaczyc, ze sie przejezyczyl :-)

    J.

  • 30. Data: 2018-04-15 00:25:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jak powie ze kierowal ruchem, zeby poslowie mogli nie niepokojeni
    > wejsc do Sejmu - to mu sie chwali.
    > A jak powie ze chronil chodnik przed zdeptaniem, to bedzie sie potem
    > musial tlumaczyc, ze sie przejezyczyl :-)

    Niech lepiej powie "ze względu na dobro bezpieczeństwa narodowego nie
    możemy ujawnić tej informacji" i wtedy to dopiero pozamiatane.

    --
    Marcin