  • 1. Data: 2018-04-06 13:35:42
    Temat: Grożono jej
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/byla-swiadkiem-ws
    -tomasza-komendy-grozono-jej-smiercia_1048259.html

    Dziennikarze docierają do kolejnych faktów, które jednoznacznie
    pokazują, że Tomasz Komenda (42 l.) mógł uniknąć kary długoletniego
    więzienia. Okazuje się, że był świadek zbrodni w Miłoszycach (woj.
    dolnoślaskie), który mógł poświadczyć, że osobą, która widziana była z
    15-letnią Małgosią, na pewno nie był Tomasz Komenda. Pani Zofia D. (66
    l.) widziała jak z dyskoteki z nastolatką wychodził tajemniczy blondyn -
    czytamy w "Fakcie".
    Do zbrodni w Miłoszycach doszło w sylwestra 1996 roku. Mimo wielu
    nieścisłości i zaniedbań, prokuratura zdecydowała się postawić zarzut
    gwałtu i morderstwa 15-letniej Małgorzaty, Tomaszowi Komendzie. Zrobiono
    tak mimo świadka, który mógł zeznawać, że sprawcą mogła być zupełnie
    inna osoba. - Jestem w stanie opisać człowieka, który szedł z ofiarą -
    zeznawała Zofia D. w śledztwie. Niestety do wyjaśnień kobiety przed
    sądem nie doszło, bo ta zaczęła być zastraszana. W kwietniu 1997 roku w
    jej domu pojawiło się dwóch mężczyzn, którzy podali się za policjantów.
    Po chwili wywieźli ją za miasto, gdzie zerwali z niej ubranie i
    usiłowali zgwałcić. Grozili także śmiercią. Tydzień później zabrali ją
    do mieszkania we Wrocławiu, w którym upoili ją alkoholem i bili po
    twarzy. Mimo powiadomienia prokuratury przez kobietę, sprawę umorzono.
    Zastraszona kobieta zaczęła zmieniać zeznania i według prokuratury stała
    się niewiarygodna. Zofia D. obecnie jest schorowana, po przebytej
    traumie przeszła udar. Mimo 20 lat od tych wydarzeń, dalej boi się o
    swoje życie. - Ja coś wam powiem, a później mnie zabiją. Ci ludzie cały
    czas pilnują tej sprawy - powiedziała "Faktowi".
    Po latach wyszedł na jaw także inny zastanawiający fakt. W mieszkaniu, w
    którym torturowano Zofię D., prawdopodobnie mieszkała Sylwia K. (42 l.),
    wrocławska prostytutka. - Jej partnerem był policjant-wywiadowca. To
    możliwe, że w tym domu rozegrał się ten dramat - wyznali znajomi kobiety.

  • 2. Data: 2018-04-06 16:28:08
    Temat: Re: Grożono jej
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-06 o 13:35, Animka pisze:

    > możliwe, że w tym domu rozegrał się ten dramat -  wyznali znajomi kobiety.

    Grupa dyskusyjna ma służyć do dyskusji a nie do linkowania materiału
    dostępnego gdzie indziej.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-04-06 16:52:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-06 o 16:28, RadoslawF pisze:

    > Grupa dyskusyjna ma służyć do dyskusji a nie do linkowania materiału
    > dostępnego gdzie indziej.

    Sorry, już nie będę.

    --
    animka