  • 31. Data: 2018-04-16 08:14:16
    Temat: Re: Prawo do chodzenia chodnikiem
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-13 o 22:57, Animka pisze:

    > Posłowie niby mieli być dla nas, dla Polski, a maja cykora. bo robią
    > świństwa i ze strachu przed ludem, zabarykadywakują się, robia wysokie
    > płoty. Jeszcze trochę, a dobudują sobie pałac oraz dla swojego haremu.
    > Nikogo nie wpuszczą i tak to zdechną w oparach z tych swoich ze slomy z
    > butow. Golodupki hoop do kupki.

    P.osłowie to cykora mają przed prezesem swojej partii, czy wystawi ich
    na liście i czy na dobrym miejscu, jeśli już. Narodu to trochę boi się
    co najwyżej prezes, ale tylko trochę.

    Niestety taki system wyborczy, powoduje takie anomalie, które
    przekształciły się w standard działania partii politycznych.

    Dodatkowo, tak sie zastanawiam, jak to teraz jest w ordynacji, czy
    oficjalnie wystartowała już kampania wyborcza? To tak jedna z ciekawych
    zagadnień prawno-politycznych, gdzie ogranicza się prowadzenie innym
    kampanii wyborczej, natomiast sami mogą to robić jako kampania społeczna.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 32. Data: 2018-04-16 21:51:30
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-04-16 o 08:14, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > zagadnień prawno-politycznych, gdzie ogranicza się prowadzenie innym
    > kampanii wyborczej, natomiast sami mogą to robić jako kampania społeczna.

    Jakby kampania wystartowała to miałbyś urywki i twarze w telewizji. Ja
    narazie nie widzę. A tak w ogóle to taki jest mętlik, ze normalnie mózg
    staje.

    Pieniądze-fundusz na pokrzywdzonych przestępstwem (czy jakoś tak)
    "poszedł" nie tam gdzie powinien, tylko na budowę boisk i bodajże na
    straż pożarną. Gdzieś tam, już nie pamiętam gdzie o tym czytałam.
    Teraz utworzyli jakiś nowy fundusz na starszych emerytów i inwalidów i
    jestem na 99% pewna. że tych "dobrodziejstw" emeryci od 75 roku życia
    nie zobaczą, no i większość z nich powymiera. Ale o to chyba właśnie chodzi.

    Moja sąsiadka, starsza, chorujca kobieta -jak ją zapytałam o te tanie
    czy darmowe leki to mi powiedziała. że nic z tej listy dla niej i jej
    męża nie ma i wydaje teraz jeszcze więcej na lekarstwa niż przedtem.

  • 33. Data: 2018-04-23 15:51:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...
    >Policjant może tak sobie zabronić chodzenia chodnikiem "bo tak", czy
    >musi podać podstawę?

    https://wiadomosci.wp.pl/dzierzoniow-akcja-abw-i-wro
    clawskiej-policji-interwencja-na-koncercie-neofaszys
    tow-6243688906671745a

    I ciekawe jaka podawal tym, ktorym zakazywal powrotu do domu.
    Dobrze, ze pogoda byla przyjemna ...

    A swoja droga - dzis podaja, ze zatrzymano dwie osoby ... czy to warte
    takiej pokazowki ?

    J.

  • 34. Data: 2018-04-23 16:06:30
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-23 o 15:51, J.F. pisze:
> [...]
    tow-6243688906671745a

    > I ciekawe jaka podawal tym, ktorym zakazywal powrotu do domu.

    Żeby go faszyści nie zastrzelili? To chyba dobry powód?

    > Dobrze, ze pogoda byla przyjemna ...
    >
    > A swoja droga - dzis podaja, ze zatrzymano dwie osoby ... czy to warte
    > takiej pokazowki ?

    Śmieszne jest to, że zatrzymali tylko dwie, a nie że akcja się odbyła.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 35. Data: 2018-04-23 16:39:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    clawskiej-policji-interwencja-na-koncercie-neofaszys
    tow-6243688906671745a

    >Żeby go faszyści nie zastrzelili? To chyba dobry powód?

    Bardzo dobry, tylko my tu tajna akcje robimy, to nie mozemy mowic
    "faszysci".

    >Śmieszne jest to, że zatrzymali tylko dwie, a nie że akcja się
    >odbyła.

    Moze mamy ciagle panstwo prawa i nie bylo podstaw do zatrzymania
    wiekszej ilosci.

    Ale 300 funkcjonariuszy i smiglowiec, na dwie osoby w domowych
    pieleszach, to chyba przesada :-)

    A tu jeszcze Konstytucja daje swobode wyrazania pogladow ...

    J.

  • 36. Data: 2018-04-23 18:27:26
    Od: Kviat

    W dniu 2018-04-23 o 16:39, J.F. pisze:
> [...]
    tow-6243688906671745a

    > Bardzo dobry, tylko my tu tajna akcje robimy, to nie mozemy mowic

    No skoro tajna... :)
    Miałem namyśli to, że to lepszy powód do zablokowania chodnika. Że
    jednak można się bardziej spodziewać strzelania ze strony faszystów, niż
    strzelania z terenu sejmu do przechodniów...
    Tutaj (jak mniemam) chodnik zabezpieczono dla bezpieczeństwa
    przechodniów. A te w okolicach sejmu blokowano dla zabezpieczenia
    sejmu... przed przechodniami?

    > Moze mamy ciagle panstwo prawa i nie bylo podstaw do zatrzymania
    > wiekszej ilosci.

    W państwie prawa faszystom nie wpadłoby do głowy robić zloty. Czują się
    bezkarni i tyle.

    > Ale 300 funkcjonariuszy i smiglowiec, na dwie osoby w domowych
    > pieleszach, to chyba przesada :-)

    Wysłanie kilu funkcjonariuszy na bandę faszystów, to też chyba przesada.
    To, że zatrzymano tylko dwóch faszystów okazało się po fakcie. A po
    fakcie, to każdy mądry. Skąd mogli wiedzieć, że zatrzymają tylko dwóch,
    a nie trzystu?
    Trudno mi uwierzyć, że dostali rozkaz "zatrzymać dwóch, resztę puścić".
    No ale mi w ogóle trudno uwierzyć w to, co się w tym kraju teraz
    dzieje... więc niczego nie wykluczam :)

    > A tu jeszcze Konstytucja daje swobode wyrazania pogladow ...

    Nie wszystkim.
    Jest jeszcze Art. 256 KK

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 37. Data: 2018-04-23 20:06:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.04.2018 o 18:27, Kviat pisze:

    > Tutaj (jak mniemam) chodnik zabezpieczono dla bezpieczeństwa
    > przechodniów. A te w okolicach sejmu blokowano dla zabezpieczenia
    > sejmu... przed przechodniami?

    Już po prostu samego płotu pilnują. Pewnie nawet już nawet nie widzą
    czego i przed kim, więc nic dziwnego, że nie chcieli powiedzieć. Po
    prostu nie wiedzieli.

    Shrek

  • 38. Data: 2018-04-23 21:45:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Apr 2018 16:06:30 +0200, w
    <5adde866$0$31368$65785112@news.neostrada.pl>, Kviat napisał(-a):

    > Śmieszne jest to, że zatrzymali tylko dwie, a nie że akcja się odbyła.

    A najśmieszniejsze, że jedna to brat działacza PiS umoczonego w kradzież kasy z
    PCK.

  • 39. Data: 2018-04-23 22:47:53
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Dobrze, ze pogoda byla przyjemna ...
    >
    > A swoja droga - dzis podaja, ze zatrzymano dwie osoby ... czy to warte

    Prawie wszyscy policjanci, wielkie halooo, a złapali tylko dwóch.

    --
    animka

  • 40. Data: 2018-04-23 23:49:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2018 21:45:20 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A najśmieszniejsze, że jedna to brat działacza PiS umoczonego w kradzież kasy z
    > PCK.

    A co w tym smiesznego - brata sie nie wybiera.

    Zreszta to dobrze o wladzy swiadczy, ze brat nie jest rowniejszy :-)

    J.