  • 1. Data: 2006-12-14 10:55:16
    Temat: Prawnika poszukuję
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    Poszukuję niedrogiego prawnika od spraw karnych do napisania apelacji z
    par.148 pkt.1 - dla znajomego.

    proszę o kontakt mailowy:a...@g...pl
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-14 17:04:41
    Temat: Re: Prawnika poszukuję
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    adam .......................... <a...@g...pl> dosć
    niespodziewanie napisał(a):
    > Poszukuję niedrogiego prawnika od spraw karnych do napisania apelacji
    > z par.148 pkt.1 - dla znajomego.

    ROTFL

    niedrogi
    148kk
    znajomy
    ??????

    To chyba ten znajomy nie jest Ci nazbyt drogi

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2006-12-14 21:41:29
    Od: "adam .........................." <a...@g...pl>

    Roman Rumpel <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
    > znajomy
    > ??????
    >
    > To chyba ten znajomy nie jest Ci nazbyt drogi
    ..
    Cóż w tym takiego dziwnego???
    Poproszono mnie o przysługę, nic więcej. Nie zanam szczegółów sprawy,
    jedynie to, że znajomy ma ograniczone finanse.

    Zważywszy na to, co się obecnie w Polsce dzieje - niedługo każdy z nas może
    mieć rodzinę/znajomych w pierdlu.
    pozdroofka

  • 4. Data: 2006-12-15 13:28:40
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    niespodziewanie napisał(a):
    > Zważywszy na to, co się obecnie w Polsce dzieje - niedługo każdy z
    > nas może mieć rodzinę/znajomych w pierdlu.

    Z zarzutami ze 148 kk?

    > pozdroofka

    również