  • 1. Data: 2006-12-14 11:28:56
    Temat: Goła baba nago na balkonie
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam
    Tak sobie tylko problemy wymyślam :

    Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w dzień na
    balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

    pzdr grem

  • 2. Data: 2006-12-14 11:45:58
    Temat: Re: Goła baba nago na balkonie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w dzień na
    > balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

    Myślę że najlepszym rozwiązaniem bez teoryzowania będzie próba
    praktyczna - zrób to, a potem na m opowiesz jak było.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-12-14 11:53:07
    Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz>

    W wiadomości: news:6cd9.00000075.45813577@newsgate.onet.pl
    użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

    > Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w
    > dzień na balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

    Niedość, że goła, to jeszcze nago 8-O

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2006-12-14 12:10:59
    Od: g...@p...onet.pl

    > W wiadomości: news:6cd9.00000075.45813577@newsgate.onet.pl

    > Niedość, że goła, to jeszcze nago 8-O

    hehehehe, no fakt. Pleonazm. hehehe
    sorki

  • 5. Data: 2006-12-14 18:43:07
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 14-12-2006 o 12:28:56 <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tak sobie tylko problemy wymyślam :
    > Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w dzień
    > na
    > balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

    Chyba podejdzie pod zachowanie nieobyczajne.
    http://www.prawo.univ.gda.pl/karne/karne/WYKRO.htm

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 6. Data: 2006-12-14 20:18:03
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia 14 Dec 2006 12:28:56 +0100, g...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w dzień na
    > balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

    a ty wolisz babę czy faceta ?

    akala

  • 7. Data: 2006-12-14 21:05:55
    Od: "Gryngol" <j...@p...onet.pl>

    > Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba stanie sobie w dzień na
    > balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

    napewno by sie zjechały wszystkie radiowozy z miasta:))

    GRYNGOL
    Vectra B 2.0 16v Zender

    www.vectra-unlimited.pl

  • 8. Data: 2006-12-15 07:02:35
    Od: g...@p...onet.pl

    A jakby wystawić wielki telewizor na balkon i w tv wyświetlić gołą babę?

    też będzie to podpadało?

  • 9. Data: 2006-12-15 13:00:20
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
    > A jakby wystawić wielki telewizor na balkon i w tv wyświetlić gołą babę?
    >
    > też będzie to podpadało?

    Żadna rewelacja. Gołe baby wiszą nawet na bilboardach.

    --
    animka

  • 10. Data: 2006-12-15 13:53:01
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Podaj adres...
    ;-)
    JaC

    > Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba stanie sobie w dzień na balkonie swojego
    mieszkania np przy ruchliwej
    ulicy?

    It has removed 2815 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!