1. Data: 2006-12-14 11:28:56
Temat:Goła baba nago na balkonie
Od:g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tak sobie tylko problemy wymyślam :

Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w dzień na
balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

pzdr grem

2. Data: 2006-12-14 11:45:58
Temat:Re: Goła baba nago na balkonie
Od:Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl napisał(a):

> Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w dzień na
> balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

Myślę że najlepszym rozwiązaniem bez teoryzowania będzie próba
praktyczna - zrób to, a potem na m opowiesz jak było.

--
@ Johnson

--- za treść postu nie odpowiadam

3. Data: 2006-12-14 11:53:07
Od:"Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:6cd9.00000075.45813577@newsgate.onet.pl
użytkownik *Użytkownik* napisał(a):

> Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w
> dzień na balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

Niedość, że goła, to jeszcze nago 8-O

--
Big Jack
//////

4. Data: 2006-12-14 12:10:59
Od:g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości: news:6cd9.00000075.45813577@newsgate.onet.pl

> Niedość, że goła, to jeszcze nago 8-O

hehehehe, no fakt. Pleonazm. hehehe
sorki

5. Data: 2006-12-14 18:43:07
Od:"Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14-12-2006 o 12:28:56 <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> Tak sobie tylko problemy wymyślam :
> Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w dzień
> na
> balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

Chyba podejdzie pod zachowanie nieobyczajne.
http://www.prawo.univ.gda.pl/karne/karne/WYKRO.htm

--
Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

6. Data: 2006-12-14 20:18:03
Od:akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Dec 2006 12:28:56 +0100, g...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
>
> Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba (facet) stanie sobie w dzień na
> balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

a ty wolisz babę czy faceta ?

akala

7. Data: 2006-12-14 21:05:55
Od:"Gryngol" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba stanie sobie w dzień na
> balkonie swojego mieszkania np przy ruchliwej ulicy?

napewno by sie zjechały wszystkie radiowozy z miasta:))

GRYNGOL
Vectra B 2.0 16v Zender

www.vectra-unlimited.pl

8. Data: 2006-12-15 07:02:35
Od:g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

A jakby wystawić wielki telewizor na balkon i w tv wyświetlić gołą babę?

też będzie to podpadało?

9. Data: 2006-12-15 13:00:20
Od:animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl napisał(a):
> A jakby wystawić wielki telewizor na balkon i w tv wyświetlić gołą babę?
>
> też będzie to podpadało?

Żadna rewelacja. Gołe baby wiszą nawet na bilboardach.

--
animka

10. Data: 2006-12-15 13:53:01
Od:" 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Podaj adres...
;-)
JaC

> Czy jest wykroczeniem, jeżeli np goła baba stanie sobie w dzień na balkonie swojego
mieszkania np przy ruchliwej
ulicy?

It has removed 2815 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!