  • 11. Data: 2019-01-21 17:32:21
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 15:35:58 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > To TVN rozpowszechniał i propagował faszyzm

    Jednak jesteś idiotą. Sądzisz że jak ktoś złapie złodzieja to narusza
    jego wolność osobistą. Od razu ci odpowiem żebyś nie musiał polemizować.
    Owszem, naruszasz ale w pełni w zgodzie z umową społeczną. A co to
    takiego to się dokształć. Hint - etyka.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2019-01-21 17:57:14
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Jednak jesteś idiotą. Sądzisz że jak ktoś złapie złodzieja to narusza
    > jego wolność osobistą.

    Jeśli jest z ONR lub podobnego środowiska jemu podobnych idiotów - to
    tak. I tylko wtedy

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2019-01-21 18:06:34
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    > jego wolność osobistą. Od razu ci odpowiem żebyś nie musiał polemizować.
    > Owszem, naruszasz ale w pełni w zgodzie z umową społeczną. A co to

    Jak do kurwy nędzy nawet nie raczysz zacytować _dlaczego_ jak tak uważam
    to wal się na drzewo ze swoim monologiem.

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2019-01-21 18:24:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > jego wolność osobistą. Od razu ci odpowiem żebyś nie musiał polemizować.
    > Owszem, naruszasz ale w pełni w zgodzie z umową społeczną. A co to

    Nie wiem, czy do końca rozumiem, co masz na myśli. Ale niespecjalnie
    etyczne wydaje i się podżeganie złodzieja do kradzieży ukierunkowane na
    to, by na jego "złapaniu" się wzbogacić.

  • 15. Data: 2019-01-21 18:56:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 18:24:10 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie wiem, czy do końca rozumiem, co masz na myśli. Ale niespecjalnie
    > etyczne wydaje i się podżeganie złodzieja do kradzieży ukierunkowane na
    > to, by na jego "złapaniu" się wzbogacić.

    Podejrzewam że dostrzegasz w mediach przede wszytkim ten ich aspekt
    który jest nastawiony na zarabianie kasy przez właściciela. Tymczasem,
    przy okazji, media mają inny, bardzo ważny i właściwie społecznie nie do
    zastąpienia aspekt - demaskują nadużycia.
    Zatem, jeśli nawet właściciel TVN zarobił na publikacji newsa to przy
    okazji zrobił wiele dobrego demaskując obecność w społeczeństwie
    niebezpiecznych durniów. I nic nikomu nie wiadomo jakoby to była
    prowokacja TVN a durni nie sieją, sami rosną. Poza tym, co złego w
    zarabianiu? Zapewne młody jesteś i nie pamiętasz tzw. komuny, przeciw
    której walczono głównie dlatego że nie pozwalała zarabiać. I umierano
    nawet.
    No i po co ja tłumaczę proste prawdy, Czy ja przedszkolanka jestem? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2019-01-21 20:27:54
    Od: z <...@...pl>

    > Jednak jesteś idiotą. Sądzisz że jak ktoś złapie złodzieja to narusza
    > jego wolność osobistą.

    Sęk w tym że polskie prawo pozwala czcić nawet hitlera w ustronnym
    miejscu a spotkanie 6 osób na odludziu w lesie spełnia warunki
    ustronności i nijak nie można nazwać go PUBLICZNYM UPOWSZECHNIANIEM idei
    faszystowskich.

    ZAORANE :-)

    PS. Chcesz teraz podyskutować kto uczynił to spotkanie publicznym i
    upowszechnił o nim informację MILIONOM? :-)

    Nie brnij bo zaorane już było. ORKA z pogłębianiem podglebia? :-)

  • 17. Data: 2019-01-21 21:03:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 20:27:54 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > upowszechnił o nim informację MILIONOM? :-)
    >
    > Nie brnij bo zaorane już było. ORKA z pogłębianiem podglebia? :-)

    W zasadzie jednoliterowcom nie odpowiadam ale zrobię dziś wyjątek. Nie
    graj przed orkiestrą, pozostaw prokuraturze oskarżenie a sądowi
    osądzenie. A TVN nie upowszechnił idei czci dla Hitlera tylko ujawnił
    bezmiar głupoty niektórych untermenszów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2019-01-21 21:18:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    graj przed orkiestrą, pozostaw prokuraturze oskarżenie a sądowi
    osądzenie. A TVN nie upowszechnił idei czci dla Hitlera tylko ujawnił
    bezmiar głupoty niektórych untermenszów. I aczkolwiek głupota nie jest
    karalna to przynależność do organizacji o charakterze faszystowskim już
    tak.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2019-01-21 21:20:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W zasadzie jednoliterowcom nie odpowiadam ale zrobię dziś wyjątek.

    Nie rób wyjątków. Po prostu ignoruj - wygrać nie wygrasz, przekonać nie
    przekonasz. Ja na przykład myślałem swego czasu, że filip to taki troll
    ale inteligentny. Ale od tego trolowania zgłupiał do reszty. Olać i
    tyle. Dyskutowanie z nimi powoduje, że utwierdzają się w tym, że racja
    jest po ich stronie.

    Shrek

  • 20. Data: 2019-01-21 21:37:38
    Od: z <...@...pl>

    pozostaw prokuraturze oskarżenie a sądowi
    > osądzenie.

    Jeśli sąd wyda wyrok jawnie niezgodny z obowiązującym prawem...

    A TVN nie upowszechnił idei czci dla Hitlera tylko ujawnił
    > bezmiar głupoty niektórych untermenszów.

    Idę na ugodę. Dziennikarze ujawnili bo im za to płacą, mieli njusa, mają
    swoje prawa i rolę w społeczeństwie blablabla...
    Znajdzie się prawnik i ich uratuje z tego g...a :-)

    I aczkolwiek głupota nie jest
    > karalna to przynależność do organizacji o charakterze faszystowskim już
    > tak.

    I znowu nie wiesz w jakich realiach żyjesz i jakie prawo obowiązuje.
    Organizacja może być faszystowska jej członkowie mogą wyznawać takie
    idee. Nie wolno jej tylko upowszechniać tego publicznie.
    Organizację można zdelegalizować za jej działanie niezgodne z prawem a
    nie za istnienie czy poglądy członków.

    Złap się za jaja i zrób coś aby zmienić prawo.
    Bo z samego chciejstwa wyroku nie będzie