  • 21. Data: 2019-01-21 21:48:22
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > przy okazji, media mają inny, bardzo ważny i właściwie społecznie nie do
    > zastąpienia aspekt - demaskują nadużycia.
    > Zatem, jeśli nawet właściciel TVN zarobił na publikacji newsa to przy
    > okazji zrobił wiele dobrego demaskując obecność w społeczeństwie
    > niebezpiecznych durniów. I nic nikomu nie wiadomo jakoby to była
    > prowokacja TVN a durni nie sieją, sami rosną. Poza tym, co złego w
    > zarabianiu? Zapewne młody jesteś i nie pamiętasz tzw. komuny, przeciw
    > której walczono głównie dlatego że nie pozwalała zarabiać. I umierano

    TVN publicznie ogłosił działanie u nas faszystów a media z europy
    to radośnie rozpowszechniły u siebie. W efekcie wyszło że jesteśmy
    faszystowskim państwem.

    > No i po co ja tłumaczę proste prawdy, Czy ja przedszkolanka jestem? :)

    Ja bym powiedział że przedszkolak.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2019-01-22 08:25:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 21:48:22 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > W efekcie wyszło że jesteśmy
    > faszystowskim państwem.

    Nie trzeba TVN-u żeby to dostrzec :) Wystarczy kilka szarych komórek.
    Radosław, czyżbyś był tak głupi że sądzisz że Bruksela nic by nie
    wiedziała gdyby nasi politycy/media nie donosili? :) Mamy już Wodza
    Naczelnego, zagarnia on rękoma swoich wyrobników kolejne obszary
    społeczne i instytucje państwowe pod naciąganymi czy wręcz kłamliwymi
    pretekstami a fakelcugi już maszerują :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2019-01-22 10:09:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > społeczne i instytucje państwowe pod naciąganymi czy wręcz kłamliwymi
    > pretekstami a fakelcugi już maszerują :)

    Tobie tych kilku najwyraźniej zabrakło skoro jakąś grupę utożsamiasz
    z "Wodzem Naczelnym".
    Jak rozumiem argumentów brak i zostaje bezsensowny krzyk.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2019-01-22 10:27:08
    Od: n...@o...pl

    w <5c462d92$0$518$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > I znowu nie wiesz w jakich realiach żyjesz i jakie prawo obowiązuje.
    > Organizacja może być faszystowska jej członkowie mogą wyznawać takie
    > idee. Nie wolno jej tylko upowszechniać tego publicznie.
    > Organizację można zdelegalizować za jej działanie niezgodne z prawem a
    > nie za istnienie czy poglądy członków.

    Nie wiem dlaczego ten jednoliterkowiec wyczołgał się z KF, ale skoro już, to
    sprostuję ww. brednie.

    "Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji odwołujących
    się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk działania nazizmu,
    faszyzmu i komunizmu, a także tych, których program lub działalność zakłada lub
    dopuszcza nienawiść rasową i narodowościową, stosowanie przemocy w celu
    zdobycia władzy lub wpływu na politykę państwa albo przewiduje utajnienie
    struktur lub członkostwa. "

  • 25. Data: 2019-01-22 10:28:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Jan 2019 10:09:01 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Tobie tych kilku najwyraźniej zabrakło skoro jakąś grupę utożsamiasz
    > z "Wodzem Naczelnym".
    Nie kombinuj jak koń pod górkę. Faszyzmu główną cechą nie jest
    posiadanie "wodza" tylko zawłaszczanie struktur społecznych i
    państwowych.
    > Jak rozumiem argumentów brak i zostaje bezsensowny krzyk.
    Odśwież sobie wiedzę: https://pl.wikipedia.org/wiki/Faszyzm
    Sprawdź ile cech przypisywanych faszyzmowi da się zaobserwować obecnie.
    A jak powiesz że nic nie widzisz, to ja ci wyliczę.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 26. Data: 2019-01-22 12:18:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 21:48:22 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > wyszło że jesteśmy
    > faszystowskim państwem.

    Jeszcze nie, ale swoimi wpisami intensywnie pracujesz, żeby tak było.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2019-01-22 12:20:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 18:24:10 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > niespecjalnie
    > etyczne wydaje i się podżeganie złodzieja do kradzieży ukierunkowane na
    > to, by na jego "złapaniu" się wzbogacić.

    Masz jakieś wiarygodne informacje, że to dziennikarze namawiali nieśmiałą i
    zagubioną młodzież do organizacji urodzin Hitlera?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 28. Data: 2019-01-22 12:23:48
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 15:35:58 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > To TVN rozpowszechniał i propagował faszyzm swoim walnięciem na
    > całą Polskę i świat zdarzenia z udziałem sześciu osób plus dwóch
    > pracowników TVN.

    Powinieneś zatem skakać z radości, że ONR, NOP i cała patriotyczna młodzież
    z kastetami została tak wspaniale rozreklamowana.

  • 29. Data: 2019-01-22 13:01:06
    Od: n...@o...pl

    w <1...@4...net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

    > Masz jakieś wiarygodne informacje, że to dziennikarze namawiali nieśmiałą i
    > zagubioną młodzież do organizacji urodzin Hitlera?

    Przecież tak mówili w telewizji dla patridiotów.

  • 30. Data: 2019-01-22 13:18:49

    W dniu 2019-01-22 o 10:27, n...@o...pl pisze:

    > "Zakazane jest istnienie partii politycznych

    To był cytat z .... Konstytucji którą stosuje się wprost? ;-)

    PS. Jest tylko pytanie czy spotkanie 6 osób o określonych poglądach w
    lesie to już organizacja?