eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu
    oskarżonych
    Date: Mon, 21 Jan 2019 18:56:58 +0100

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 18:24:10 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie wiem, czy do końca rozumiem, co masz na myśli. Ale niespecjalnie
    > etyczne wydaje i się podżeganie złodzieja do kradzieży ukierunkowane na
    > to, by na jego "złapaniu" się wzbogacić.

    Podejrzewam że dostrzegasz w mediach przede wszytkim ten ich aspekt
    który jest nastawiony na zarabianie kasy przez właściciela. Tymczasem,
    przy okazji, media mają inny, bardzo ważny i właściwie społecznie nie do
    zastąpienia aspekt - demaskują nadużycia.
    Zatem, jeśli nawet właściciel TVN zarobił na publikacji newsa to przy
    okazji zrobił wiele dobrego demaskując obecność w społeczeństwie
    niebezpiecznych durniów. I nic nikomu nie wiadomo jakoby to była
    prowokacja TVN a durni nie sieją, sami rosną. Poza tym, co złego w
    zarabianiu? Zapewne młody jesteś i nie pamiętasz tzw. komuny, przeciw
    której walczono głównie dlatego że nie pozwalała zarabiać. I umierano
    nawet.
    No i po co ja tłumaczę proste prawdy, Czy ja przedszkolanka jestem? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.