  • 1. Data: 2019-01-17 15:15:45
    Temat: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.tvn24.pl/katowice,51/urodziny-hitlera-ak
    t-oskarzenia-za-udzial-w-urodzinach-hitlera,893038.h
    tml
    > [...] dziennikarka TVN [...] Poszła na imprezę z operatorem TVN [...]
    > Ostatecznie, licząc dziennikarzy, na imprezie było osiem osób.

    https://www.tvn24.pl/akt-oskarzenia-w-sprawie-urodzi
    n-hitlera-po-reportazu-superwizjera,901229,s.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-01-17 15:44:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > [...] dziennikarka TVN [...] Poszła na imprezę z operatorem TVN [...]
    > Ostatecznie, licząc dziennikarzy, na imprezie było osiem osób.

    A ilu tych dziennikarzy ?

> [...]
    > dwóch lat pozbawienia wolności (...). Natomiast Mateuszowi S. grozi
    > kara do ośmiu lat pozbawienia wolności - przekazała rzeczniczka. [...]

    A tak w zasadzie ... zarzuty jakies szersze, ale co to za
    "propagowanie", jesli ktos ma w domu flage, czy nawet organizuje
    "urodziny", ale w ustronnym miejscu, z dala od postronnych osob ?

    Moze TVN powinien byc oskarzony za emisje reportazu ?

    J.

  • 3. Data: 2019-01-18 01:31:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > https://www.tvn24.pl/katowice,51/urodziny-hitlera-ak
    t-oskarzenia-za-udzial-w-urodzinach-hitlera,893038.h

    Tak na napisane w zacytowanym tekście: dziennikarka i operator kamery na
    ośmiu uczestników łącznie z nimi.

> [...]
    > "urodziny", ale w ustronnym miejscu, z dala od postronnych osob ?
    >
    > Moze TVN powinien byc oskarzony za emisje reportazu ?

    AFAIR Pani ambasador USA pryncypialnie stanęła w obronie wolności
    amerykańskich mediów w Polsce i prokuratura szybko się wycofała z
    podobnych pomysłów.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-01-18 12:06:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Jan 2019 15:44:42 +0100, J.F. napisał(a):

    > Moze TVN powinien byc oskarzony za emisje reportazu ?

    Ziobrotura już na to wpadła, a aparatczycy dojnej zmiany ochoczo
    przyklasnęli.
    https://www.newsweek.pl/polska/prokuratura-zmienia-o
    skarzenie-ws-urodzin-hitlera-chce-zbadac-role-dzienn
    ikarzy-tvn/d8wle06

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2019-01-18 15:53:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]
    >przyklasnęli.
    >https://www.newsweek.pl/polska/prokuratura-zmienia-
    oskarzenie-ws-urodzin-hitlera-chce-zbadac-role-dzien

    No wiesz, jak sie jeszcze okaze, ze to dziennikarz TVN (incognito)
    namawial glownego oskarzonego do zorganizowania "uroczystosci", tylko
    po to, aby miec co puscic na antenie ... to sie mozna zastanowic, czy
    reportaz byl "oburzony" czy propagatorski.

    A podobna sprawa byla z Dodą - chlapneła cos o Jezusie i winie, pewnie
    pod publiczke, ale wolno jej miec poglady i nawet wolno je glosic -
    ale to juz jak widac z ograniczeniami.

    Tym niemniej pytana przez dziennikarza wcale nie publicznie -
    grzecznie odpowiada,
    to kto jest winny obrazania uczuc religijnych ?

    Dziennikarze puscili to dalej ...

    J.

  • 6. Data: 2019-01-18 16:00:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-17 o 15:44, J.F. pisze:

    > Moze TVN powinien byc oskarzony za emisje reportazu ?

    Dokładnie. Polskie prawo nie zakazuje czczenia czegokolwiek w ustronnym
    miejscu. Co innego propagowanie publiczne również na antenie tv ;-)

    Żenujące? Ale takie właśnie mamy prawo

  • 7. Data: 2019-01-18 17:03:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >Dokładnie. Polskie prawo nie zakazuje czczenia czegokolwiek w
    >ustronnym miejscu. Co innego propagowanie publiczne również na

    Dlaczego żenujące ?
    Tak powinno byc.

    J.

  • 8. Data: 2019-01-18 19:01:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-01-18 o 17:03, J.F. pisze:
    > Dlaczego żenujące ?
    > Tak powinno byc.

    Żenujący dla modnych ostatnio antyfaszystów. Ty nie jesteś? To jest nas
    więcej. :-)

  • 9. Data: 2019-01-21 14:17:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Jan 2019 15:53:51 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Tym niemniej pytana przez dziennikarza wcale nie publicznie -
    > grzecznie odpowiada,
    > to kto jest winny obrazania uczuc religijnych ?

    Robert niezawodnie wykaże winę pismaków, przy okazji odprawiając nad nimi
    rutynowe egzorcyzmy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2019-01-21 15:35:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Robert niezawodnie wykaże winę pismaków, przy okazji odprawiając nad nimi
    > rutynowe egzorcyzmy.

    Gazeta Wyborcza wyrokiem zaocznym za bardzo szerokie rozpowszechnienie
    zniesławienia Wellman przez Piekarę miała zostać nagrodzona płatnymi
    ogłoszeniami/przeprosinami za kilkaset tysięcy na koszt Piekary.
    IMHO takie stosowanie prawa z sowitym nagradzaniem za szerokie
    rozpowszechniania zniesławienia jest chore, głupie i wręcz zachęcające
    do jak najszerszego rozpowszechniania cudzych zniesławień przez media,
    _wzmacniania_ szkody zniesławionego.

    IMHO To TVN rozpowszechniał i propagował faszyzm swoim walnięciem na
    całą Polskę i świat zdarzenia z udziałem sześciu osób plus dwóch
    pracowników TVN. IMHO To TVN zrobił z igły widły. Tyle że ja wyroku za
    to się nie spodziewam a narzekam "ze średnią intensywnością".
    Zaledwie życzę TVN żeby sam stał się ofiarą "z igły widły" czyli swoich
    własnych standardów.

    --
    A. Filip