  • 1. Data: 2019-01-17 19:08:54
    Temat: Na pieska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/styl-zycia/lifetsylepets/a
    doptuj-maltańczyka-sąd-w-kaliszu-szuka-domu-dla-65-z
    wierząt/ar-BBSmET9

    Ale zaraz - czy ja sie dobrze domyslam, ze psy zabrano w marcu 2017 ?
    Wyrok z kwietnia 2018 - w miare szybko poszlo. Ale jeszcze
    uprawomocnienie.

    A do tej pory, to kto placil za utrzymanie - czyzby sad dostal kolejna
    fakture ?

    J.

  • 2. Data: 2019-01-17 19:25:54
    Temat: Re: Na pieska
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-17 o 19:08, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A do tej pory, to kto placil za utrzymanie - czyzby sad dostal kolejna

    Hint nr 1:
    "Uratowane z pseudohodowli zwierzęta przebywają w schronisku w
    Wojtyszkach w gminie Brąszewice w woj. łódzkim"

    Hint nr 2:
    http://www.boz.org.pl/prawo/zmiany_schro.htm

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-01-17 20:15:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-01-19 o 19:08, J.F. pisze:

> [...]
    > A do tej pory, to kto placil za utrzymanie - czyzby sad dostal kolejna

    Czasowo pokrywa to Samorząd Powiatowy. Mogą (i często tak czynią)
    domagać się tego od osoby skazanej.

  • 4. Data: 2019-01-17 21:53:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >"Uratowane z pseudohodowli zwierzęta przebywają w schronisku w
    >Wojtyszkach w gminie Brąszewice w woj. łódzkim"

    Ale tu pisza glownie o zwierzetach bezpanskich.
    A te psy byly panskie - przed wyrokiem i po wyroku.
    A po wyroku byly wlasnoscia SP, to SP powinien placic, a nie gmina :-)

    Za to trafilem na cos takiego
    http://www.boz.org.pl/lz/wojtyszki/index.htm

    I jak widac - nie wiadomo - schronisko, czy hotel ... tymczasowe
    przechowanie zwierzat w hotelu wydaje sie bardzo zasadne :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-01-17 23:43:42
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-17 o 21:53, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > I jak widac - nie wiadomo - schronisko, czy hotel ... tymczasowe
    > przechowanie zwierzat w hotelu wydaje sie bardzo zasadne :-)

    No masz w artykule napisane że faktury wystawia się dla gminy. Płaci
    gmina. To wynika z tych przepisów, które ci wcześniej podlinkowałem.
    Skarb Państwa się wypiął i barany z Wiejskiej ciężar utrzymania
    schronisk przerzuciły na samorządy. To tak jak ze szkołami. Niby
    państwowe i publiczne, ale na garnuszku samorządów :)

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2019-01-18 13:50:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >gmina. To wynika z tych przepisów, które ci wcześniej podlinkowałem.
    >Skarb Państwa się wypiął i barany z Wiejskiej ciężar utrzymania

    Ale to dotyczy zwierzat bezpanskich, które sie wałęsaja po gminie.
    Problem gminy.

    A w tej sprawie nie ma zadnego bezpanskiego psa :-)

    J.