  • 201. Data: 2019-01-28 21:53:57
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28-01-19 o 21:19, Shrek pisze:

    > Oczywiście - plac Piłsudskiego też przerobili na poligon tylko dlatego,
    > że warszawiacy po dobroci nie chcieli oddać. Przecież by tam tylko kilka
    > pomników postawili, może mauzoleum zbudowali. No i świnie nie chciały
    > trasy łazienkowskiej na aleje naczelnego awiatora oddać. W sumie to
    > trochę jak z tymi Polakami i korytarzem - uparli się i przez nich wojna
    > była.

    Weź i na to spójrz z innej strony. Taż oni tam prawdziwą bitwę stoczyli,
    by postawić te schody.

  • 202. Data: 2019-01-29 03:33:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nie chciały trasy łazienkowskiej na aleje naczelnego awiatora oddać.
    >W sumie to trochę jak z tymi Polakami i korytarzem - uparli się i

    Ale co prawda to prawda - bylo te miesiecznice olac.
    Chca sobie pospacerowac, to niech sobie spaceruja, az im sie znudzi.
    W koncu publiczna ulica.

    A tak to mielismy "szerzenie nienawisci".
    Czyzby ktos liczyl, ze sie jakis wariat trafi ?

    J.

  • 203. Data: 2019-01-29 06:13:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Weź i na to spójrz z innej strony. Taż oni tam prawdziwą bitwę stoczyli,
    > by postawić te schody.

    Normalnie bym powiedział, że to sarkazm, ale anając ciebie mam
    watpliwości. Stawiaj proszę emotki.

    Shrek

  • 204. Data: 2019-01-29 06:18:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2019 o 03:33, J.F. pisze:

    > Ale co prawda to prawda - bylo te miesiecznice olac.
    > Chca sobie pospacerowac, to niech sobie spaceruja, az im sie znudzi.
    > W koncu publiczna ulica.

    I dość długo tak właśnie się to odbywało. Do czasu kiedy przez 10% czasu
    trakt królewski był grodzony barierkami.

    > A tak to mielismy "szerzenie nienawisci".
    > Czyzby ktos liczyl, ze sie jakis wariat trafi ?

    No idąc tropem roberta - kto by na tym najbardziej skorzystał?

    Zresztą się jeden "stefan w" trafił, tylko zadźgał tramwajarza nie
    prezydenta i raczej po pijaku niż na serio z powodów politycznych ale od
    wymiany poglądów na temat barierek się zaczęło...

    Shrek

  • 205. Data: 2019-01-29 09:16:25
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-24 o 23:10, Kviat pisze:

    > Serio?
    > Jacyś ludzie znaleźli w internecie datę urodzin Hitlera i postanowili
    > się zabawić i z tej okazji wypić piwo? Tak dla jaj? Przypadek taki,
    > fantazja ułańska?

    Tu z Robertem się zgodzę, pewnie też bys się zgodził, ale zafokusowałeś
    się na nieistotnym fragmencie. Czy jeśli jestes w grupie która coś sobie
    robi wspólnie, a później część tej grupy robi jakieś rzeczy niezgodne z
    prawem, to ty tez winienes być pociągnięty do odpowiedzialności, jako
    członek tej grupy?

    --
    http://zrzeda.pl

  • 206. Data: 2019-02-01 22:45:20
    Od: Kviat

    W dniu 2019-01-29 o 09:16, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Tu z Robertem się zgodzę, pewnie też bys się zgodził,

    Nie. Nie zgodziłbym się.

    > ale zafokusowałeś
    > się na nieistotnym fragmencie.

    Czyli którym?
    Który fragment jest nieistotny?

    > Czy jeśli jestes w grupie która coś sobie
    > robi wspólnie,

    Urodziny Hitlera? Serio?
    Musiałbym być debilem, żeby być w takiej grupie.

    > a później część tej grupy robi jakieś rzeczy niezgodne z
    > prawem, to ty tez winienes być pociągnięty do odpowiedzialności, jako
    > członek tej grupy?

    Nie rozumiem... Dlaczego miałbym być pociągnięty do odpowiedzialności,
    skoro nie brałabym w tym udziału?
    Gdyby moi koledzy, z którymi wcześniej "coś robiłem wspólnie" wpadli na
    pomysł urządzenia urodzin Hitlerowi, to najpierw spytałbym się, czy
    sobie nie robią ze mnie jaj. Jeżeli to nie byłby żart rzucony przy
    piwie, to sekundę później nie byliby moimi kolegami.

    Tak się jakoś dziwnie złożyło, że nie koleguję się z ludźmi, którzy mają
    takie pomysły.

    Ale rozumiem co chciałeś napisać. Nie jestem nastolatkiem, który
    eksperymentuje z kolegami i nie wie czego się po nich spodziewać.
    Przecież to nie było tak, że jakiś gówniarz przypadkowo znalazł się w
    lesie trzymając tort z wafelkami w kształcie swastyki, bo koledzy go
    namówili, bo wcześniej "coś tam robili wspólnie" i głupio mu było odmówić.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 207. Data: 2019-02-01 22:51:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 01.02.2019 o 22:45, Kviat pisze:
    > Przecież to nie było tak, że jakiś gówniarz przypadkowo znalazł się w
    > lesie trzymając tort z wafelkami w kształcie swastyki, bo koledzy go
    > namówili, bo wcześniej "coś tam robili wspólnie" i głupio mu było odmówić.

    bez przesady grupy rekonstrukcyjne od dawna noszą niemieckie mundury i
    nikt im nie robi z tego powodu zarzutów:)

    a że prowokacja płatna tefałenu to sprawa bardzo prawdopodobna:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 208. Data: 2019-02-27 01:53:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    6783,umorzono-sledztwo-ws-operatora-tvn-staral-sie-u
    wiarygodnic.html

    "Piotr Wacowski starał się uwiarygodnić w oczach pozostałych uczestników
    oficjalnej części imprezy - poinformowała Prokuratura Regionalna w
    Katowicach. Śledczy umorzyli postępowanie przeciwko operatorowi
    "Superwizjera".

    I co teraz? Znaczy się z tą prokuraturą. :)

    [..]Wcześniej portal wPolityce.pl opisał, że główny oskarżony ws. "urodzin
    Hitlera", neonazistowskiej imprezy ujawnionej przez dziennikarzy",
    zeznawał, jakoby ktoś zapłacił mu za ich zorganizowanie. Później ten sam
    serwis opublikował zdjęcia Piotra Wacowskiego, który jako operator
    "Superwizjera" realizował materiał o neonazistach. Mężczyzna został
    sfotografowany podczas wykonywania gestu nazistowskiego pozdrowienia.
    Operator, przesłuchiwany w charakterze świadka ws. reportażu, wyjaśniał,
    że nazistowski gest wykonał na potrzeby realizacji reportażu
    wcieleniowego.

    Skrajnie konserwatywna organizacja prawnicza Odro Iuris złożyła
    zawiadomienie do prokuratury ws. możliwości popełnienia przestępstwa
    przez ekipę TVN.[..]

    Czyli co, skoro propagowaniem nazizmu jak wynikało z dyskusji w tym
    watku miała byc publikacja TVN (nb. co innego wynika z powyższego art.)
    to dlaczego nie oskarzono wPolityce.pl?

    --
    Marcin

  • 209. Data: 2019-02-27 01:56:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

[...]

    I kolejna rzecz: to jednak heil na zamknietej imprezie też nosi znamiona?

    --
    Marcin