  • 11. Data: 2004-02-21 14:34:32
    Temat: Re: Prawa syna i żony
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    bubu wrote:
    > Ty jesteś naiwny ??? bo napewno niedoinformowany !!!

    To może mnie doinformujesz?

    > Wymagając zgody właściciela na takiej podstawie ,
    > że tylko właściciel decyduje kto w jego domu może
    > i przebywać i być zameldowany.

    Podstawa prawna?

    > Uroiłeś sobie swoje pojęcie "osoba faktycznie mieszkająca ".
    > Nie ma takiego pojęcia , najwyżej jest to osoba BEZPRAWNIE
    > PRZEBYWAJĄCA . Piszesz ,że może uzyskać zameldowanie
    > w drodze decyzji .
    > A czyjej to decyzji ?????Bo nie urzędnika ani osoby chcącej się
    > wmeldować do cudzego domu .

    decyzji administracyjnej

    KG

  • 12. Data: 2004-02-21 14:36:30
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    bubu wrote:
    > Jeśli to ty chcesz się komuś na siłę wmeldować do jego domu
    > to idź do biura meldunkowego i spróbuj tego dokonać !!!!
    > A taki rympał !!!!!!!!!!!!

    wyrok NSA II SA/Lu 1534/2001
    Odmowa potwierdzenia ze strony właściciela (zarządcy) budynku
    uprawnienia wnioskodawcy do przebywania w lokalu nie może stanowić
    przeszkody w dopełnieniu obowiązku meldunkowego. W takim przypadku organ
    przyjmujący zgłoszenie zameldowania dokonuje we własnym zakresie ustaleń
    co do faktu przebywania osoby ubiegającej się o zameldowanie w danym lokalu.

    ale nadal masz możliwość mnie przekonać

  • 13. Data: 2004-02-21 14:37:44
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    bubu wrote:
    > Podstawą prawną jest prawo własności a ty chcesz je złamać
    > jak najprawdziwszy komunista.

    To może jeszcze napiszesz co ma zameldowanie do prawa własności?

    KG

  • 14. Data: 2004-02-21 14:40:30
    Temat: Odp: Prawa syna i żony
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > wyrok NSA II SA/Lu 1534/2001
    > Odmowa potwierdzenia ze strony właściciela (zarządcy) budynku

    O naiwniaku !!!!!!!!
    Czy pisze o zarządcy ??????
    To nie dotyczy domu jednorodzinnego a wielorodzinnego
    a o takim cały czas mówimy .
    Możesz próbować dalej mi wciskać kit .
    Nie kupuję .

  • 15. Data: 2004-02-21 14:45:28
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    bubu wrote:
    > To tylko w czasach głębokiej komuny było takie prawo .
    > Prawo Kaduka .
    > Na szczęście już nie obowiązuje .Unieważnione .

    konkretnie kiedy?

    KG

  • 16. Data: 2004-02-21 14:46:00
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > To może jeszcze napiszesz co ma zameldowanie do prawa własności?
    >
    > KG

    A to ma , że jak chciałbyś się do mnie wmeldować
    to Urząd Meldunkowy każe ci przyprowadzić mnie jako właściciela
    i wyrazić zgodę na zameldowanie .
    Próbuj dalej .

  • 17. Data: 2004-02-21 15:11:24
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > To może jeszcze napiszesz co ma zameldowanie do prawa własności?

    wydaje mi się, że z Bubu nie ma co dyskutować - wykazuje on braki
    podstawowej wiedzy z zakresu wstrepu do prawoznawstwa - nie odróznia prawa
    cywilnego od administracyjnego. I chyba nigdy nie miał nic wspólnego z
    prawem, bo wygląda na to, że opinie swe formuuje w oparciu nie o prawo a o
    "społeczne poczucie sprawiedliwości" (dawniej: socjalistyczne poczucie
    sprawiedliwości).

    Gdyby było inaczej to by wiedział, że tzw "zameldowanie" samo w sobie nie
    daje żadnych praw. Jest to tylko urzedowe zgłoszenie miejsca (adresu)
    stałego bądź czasowego pobytu osoby, a tzw "meldunek" jest to tylko
    poświadczenie faktu zamieszkiwania pod danym adresem. TO, że ktos jest
    gdzieś zameldowany samo w sobie nie narusza w zaden sposób prawa własności i
    nie daje wprost prawa do zamieszkiwania pod danym adresem.

    A owa "zgoda na zameldowanie" to wszak nic innego jak potwierdzenie przez
    ową osobę (właściciela lub zarządcę nieruchomosci) faktu, ze ta osoba tam
    zamieszkuje. Dlatego w przypadku braku zgody mozna dowodzić ze faktycznie
    się w danym lokalu zamieszkuje i uzyskać "meldunek" wbrew woli właściciela,
    za to zgodnie z prawem. Natomiast jak ktos jest zameldowany a nie
    zamieszkuje - wówczas mozna go wymeldować (za jego zgodą-potwierdzeniem tego
    faktu, lub tez pomimo sprzeciwu, gdy wykarze się, że nei zamieszkuje).

    ___________
    RF

  • 18. Data: 2004-02-21 15:28:02
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

> [...]
    faktycznie
    > się w danym lokalu zamieszkuje i uzyskać "meldunek" wbrew woli
    Faktycznie jesteś fachowcem prawa administracyjnego tylko w swoim
    mniemaniu.!!
    Jak chcesz dowodzić że np. u mnie zamieszkujesz jeśli ja cię nie wpuszczam
    do mojego domu ???
    I uważasz , że urząd cię do mnie wmelduje wbrew mojej woli !?????
    Socjalizm tchnie ztwojej wypowiedzi ,nie z mojej .

  • 19. Data: 2004-02-21 15:29:17
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    bubu wrote:
    > A to ma , że jak chciałbyś się do mnie wmeldować
    > to Urząd Meldunkowy każe ci przyprowadzić mnie jako właściciela
    > i wyrazić zgodę na zameldowanie .

    co zrobi urząd, to jedna sprawa, co jest zgodne z prawem - zupełnie
    (niestety) inna
    Zresztą znajdź stronę któregokolwiek urzędu (np.wojewodów) i poczytaj o
    procedurze meldowania w drodze decyzji administracyjnej (która wg Ciebie
    nie istnieje).
    tak na początek, żeby nie było za trudno szukać:
    http://um.warszawa.pl/v_syrenka/wom/so_1_2_4.htm

    > Próbuj dalej .

    już mi się nie chce

    KG

  • 20. Data: 2004-02-21 15:29:35
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    bubu wrote:
    > O naiwniaku !!!!!!!!
    > Czy pisze o zarządcy ??????
    > To nie dotyczy domu jednorodzinnego a wielorodzinnego
    > a o takim cały czas mówimy .

    a niby gdzie jest różnica? mowa jest o właścicielu

    > Możesz próbować dalej mi wciskać kit .
    > Nie kupuję .

    a żyj sobie dalej w swoim przekonaniu, mnie się dyskusja ze ścianą już
    znudziła,
    przeczytaj ustawę o ewidencji ludności, (np art.47), wskaż mi gdzie jest
    w niej wymóg zgody własciciela, odpowiedz na inne pytania, które
    postawiłem, wtedy wrócimy do dyskusji
    na razie EOT

    KG