  • 1. Data: 2004-02-20 15:09:23
    Temat: Rasizm (uwaga wulgarny, przepraszam)
    Od: "Jan" <s...@g...pl>

    Czy za to, że ktoś obrarza jedną narodowość można go pozwać do sądu i
    wygrać. To znaczy, czy za "pieprzcie sie matkojebcy" w stosunku do np.
    niemców, będąc niemcem mogę tego kogoś pozwać do sądu i zarzucić mu
    rasizm???
    P.S Sorki, za wulgaryzm.

  • 2. Data: 2004-02-20 15:19:59
    Temat: Re: Rasizm (uwaga wulgarny, przepraszam)
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Jan" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy za to, że ktoś obrarza

    Mnie akurat obraża słowo "obrarza" w ten sposób napisane.
    A przekleństwa 'matkojebcy" w polskim języku nie ma. To jakas prostacka
    kalka "motherfucker". O ileż bardziej po staropolsku brzmi "ty skur...nie".
    To ma dopiero odpowiednią ekspresję.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-02-20 15:24:21
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
    > A przekleństwa 'matkojebcy" w polskim języku nie ma. To jakas prostacka
    > kalka "motherfucker". O ileż bardziej po staropolsku brzmi "ty

    Albo słowo "k...a". O ile uboższy byłby język polski bez tego słowa?
    Nadaje się tak jak we shall w angielskim - do wszystkiego. O ile gorzej
    brzmiało by powiedzenie człowieka potykającego się na chodniku, gdyby
    powiedział np.: " .. nierówność chodnika o którą zawadziłem, przywodzi na
    myśl niepochlebne określenia pod adresem zarządu dróg i mostów ...". To
    oczywiście cytat, ale nie wiem skąd.

  • 4. Data: 2004-02-20 15:33:00
    Od: "lux" <lux4@ NIESPAMEROM wp.pl>

    a co w tym powiedzenieu rasistowskiego?
    najwyżej możesz pozwać o naruszenie dóbr osobistych

    --
    lux

  • 5. Data: 2004-02-20 15:51:26
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "R De" <s...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > powiedział np.: " .. nierówność chodnika o którą zawadziłem, przywodzi na
    > myśl niepochlebne określenia pod adresem zarządu dróg i mostów ...". To

    No mój drogi, szanownego prof. Miodka cytujesz.

  • 6. Data: 2004-02-20 18:17:13
    Temat: Odp: Rasizm (uwaga wulgarny, przepraszam)
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Tu nie ma nic rasistowskiego !!!!
    Wulgarnego , to tak.

  • 7. Data: 2004-02-20 18:31:21
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Fri, 20 Feb 2004 16:24:21 +0100, na pl.soc.prawo, *R De*
    <news:c158r5$25q$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > powiedział np.: " .. nierówność chodnika o którą zawadziłem, przywodzi na
    > myśl niepochlebne określenia pod adresem zarządu dróg i mostów ...". To

    Po szwedzku ten wyraz to "zakręt"
    Siostra oglądała kiedyś jakieś wyścigi motocyklowe i sprawozdawca krzyczał:
    pierwszy k*, drugi k*...itd.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 8. Data: 2004-02-20 20:18:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kaja" <m...@b...spamu.autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Po szwedzku ten wyraz to "zakręt"
    > Siostra oglądała kiedyś jakieś wyścigi motocyklowe i sprawozdawca
    krzyczał:
    > pierwszy k*, drugi k*...itd.

    Bo to chyba z łaciny bodaj pochodzi.