  • 1. Data: 2004-02-20 16:58:05
    Temat: Pytanie o zażalenie ??
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    Do jakiego miejscowo i rzeczowo właściewgo sadu wnosi sie " Zazalenie na
    postanowienie o odrzuceniu apelacji" ?? Prosze o pomoc.

    Z powazaniem

  • 2. Data: 2004-02-20 19:45:56
    Temat: Re: Pytanie o zażalenie ??
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bart" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Do jakiego miejscowo i rzeczowo właściewgo sadu wnosi sie " Zazalenie na
    > postanowienie o odrzuceniu apelacji" ?? Prosze o pomoc.

    A który sąd apelację odrzucił?
    jak sąd I instancji - to do sądu II instancji (rejonowy - do okregowego,
    okręgowy - do apelacyjngo, zawsze za pośrednictwem tego co wydał zaskarżone
    postanowienie)
    Jak sąd II instacji - to do Sądu Najwyższego

    _____________
    RF

  • 3. Data: 2004-02-20 20:16:39
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...pl>

    Bart <b...@w...pl> napisał(a):

    > Do jakiego miejscowo i rzeczowo właściewgo sadu wnosi sie " Zazalenie na
    > postanowienie o odrzuceniu apelacji" ?? Prosze o pomoc.
    >
    > Z powazaniem

    Pismo fizycznie wnosi sie do sadu, ktory wydal postanowienie ("za
    posrednictwem SR lub SO w K.") a w naglowku pisze sie sad wyzszego rzedu
    (tak jak opisal Falkenstein powyzej)
    JP

    Falkenstein, czy mozesz podac, kiedy SN odrzuca apelacje?

  • 4. Data: 2004-02-20 21:12:59
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Placek" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c15pv7$30s$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > (tak jak opisal Falkenstein powyzej)
    > JP
    >
    > Falkenstein, czy mozesz podac, kiedy SN odrzuca apelacje?

    nie odrzuca, tylko rozpatruje zażalernia na odrzucenie apelacji dokonane
    przez sąd odwoławczy w trybie art 373 kpc. A czyni to na mocy art 392(18)
    par. 2, gdyz jest to postanowienie kończące postepowanie. Tak w każdym razie
    twierdzi Ereciński w swoim komentarzu i tego się trzymam.

    _________
    RF

  • 5. Data: 2004-02-20 22:11:52
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...pl>

    Falkenstein <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    razie
    > twierdzi Ereciński w swoim komentarzu i tego się trzymam.

    Jasne. To ja zle przeczytalem. Zdanie mi sie zbilo i wtracil sie ten SN nie
    tam gdzie trzeba. Przepraszam :))
    JP

  • 6. Data: 2004-02-20 23:07:06
    Od: "Bart" <b...@w...pl>

    "Jacek Placek" <j...@g...pl> wrote in message

    > razie
    >

    > Jasne. To ja zle przeczytalem. Zdanie mi sie zbilo i wtracil sie ten SN
> [...]
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Dziękuje za odpowiedzi.