  • 1. Data: 2004-02-20 16:31:47
    Temat: Opinia biegłych lekarzy sądowych - czy można podważać
    Od: "Jan" <l...@p...pl>

    Staram się o rentę z ZUS-u. Kto był w podobnej sytuacji to wie do czego
    zdolny jest ZUS żeby tylko nie przyznać.

    Po odwołaniu się do Sądu (Wydział Ubezpieczeń Społecznych) i badaniu przez
    biegłych sądowych lekarzy (internista, neurolog, neurochirurg, psychiatra),
    którzy zgodnie orzekli, że nie zgadzają się z opinią ZUS okazało się, że
    Główny Lekarz Orzecznik z ZUS stwierdził, że żekomo dokumentacja dotycząca
    moich dolegliwości jest niewiarygodna (jednak był wiarygodna dla
    niezależnych biegłych lekarzy sądowych).
    Obecnie czekam niecierpliwie na ustosunkowanie się biegłych lekarzy do
    zarzutu ZUS-u. Sprawa ciągnie się już dość długo i moje nerwy są już na
    wykończeniu.
    Mam w związku z tym pytanie:

    Czy można na podstawie bezsęsownych zarzutów podważać opinię biegłych?

    Bardzo proszę o opinię na mój mail w...@w...pl

  • 2. Data: 2004-02-20 17:50:15
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Zespół lekarzy sądowych to dobra blacha na tyłku w walce
    nawet z głównym Orzecznikiem ZUS . Musiałby biegłym wytknąć
    oczywiste byki . A nie sądzę żeby mu się to udało bo taki zespół
    biegłych sądowych Sądu Wojewódzkiego to są specjaliści
    o najwyższych kwalifikacjach . Ich orzeczenie to blacha.
    Czasami się nie poddaj!!!!!!!!!!
    Powodzenia !!!!

  • 3. Data: 2004-02-22 08:17:33
    Od: "Figaro" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Jan" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykończeniu.
    > Mam w związku z tym pytanie:
    >
    > Czy można na podstawie bezsęsownych zarzutów podważać opinię biegłych?

    W mojej rodzinie 2 razy odwoływano sie od decyzji orzecznika ZUS i 2 razy
    wygrywaliśmy.
    Fakty były oczywiste, a orzecznik wyszedł na niedouczonego durnia.

  • 4. Data: 2004-02-22 09:17:05
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    > W mojej rodzinie 2 razy odwoływano sie od decyzji orzecznika ZUS i 2 razy
    > wygrywaliśmy.
    > Fakty były oczywiste, a orzecznik wyszedł na niedouczonego durnia.

    A najlepsze jest to, że będzie dalej orzecznikiem i będzie brał za to kupę
    kasy. :-(
    Taki morał.

  • 5. Data: 2004-02-27 16:17:40
    Od: "LordS" <w...@w...pl>

> [...]
    > wykończeniu.
    > Mam w związku z tym pytanie:
    >
    > Czy można na podstawie bezsęsownych zarzutów podważać opinię biegłych?

    Serdeczne dzięki za informacje.
    A tak na marginesie to czy to orzecznictwo nie jest chore?
    Czy można brać pod uwagę decyzję osoby która jest opłacana przez ZUS a jej
    wyniki w pracy to ilość odrzuconych wniosków i to przeważnie nie słusznie.
    To jest dopiero głupota.
    Niedawno otrzymałem kolejną opinię biegłych w której tłumaczą jak "dziecku"
    co i jak. Ale czy ten orzecznik to niepowinien być specjalista?

  • 6. Data: 2004-02-28 03:44:05
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Nie należy się zniechęcać tylko znaleźć innych biegłych sądowych najlepiej z
    innego miasta. I wówczas zagrozić skierowaniem sprawy do sądu.

    --
    Stan_Z
    Technika to nie magia,