1. Data: 2004-02-20 16:31:47
Temat:Opinia biegłych lekarzy sądowych - czy można podważać
Od:"Jan" <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Staram się o rentę z ZUS-u. Kto był w podobnej sytuacji to wie do czego
zdolny jest ZUS żeby tylko nie przyznać.

Po odwołaniu się do Sądu (Wydział Ubezpieczeń Społecznych) i badaniu przez
biegłych sądowych lekarzy (internista, neurolog, neurochirurg, psychiatra),
którzy zgodnie orzekli, że nie zgadzają się z opinią ZUS okazało się, że
Główny Lekarz Orzecznik z ZUS stwierdził, że żekomo dokumentacja dotycząca
moich dolegliwości jest niewiarygodna (jednak był wiarygodna dla
niezależnych biegłych lekarzy sądowych).
Obecnie czekam niecierpliwie na ustosunkowanie się biegłych lekarzy do
zarzutu ZUS-u. Sprawa ciągnie się już dość długo i moje nerwy są już na
wykończeniu.
Mam w związku z tym pytanie:

Czy można na podstawie bezsęsownych zarzutów podważać opinię biegłych?

Bardzo proszę o opinię na mój mail w...@w...pl

2. Data: 2004-02-20 17:50:15
Od:"bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zespół lekarzy sądowych to dobra blacha na tyłku w walce
nawet z głównym Orzecznikiem ZUS . Musiałby biegłym wytknąć
oczywiste byki . A nie sądzę żeby mu się to udało bo taki zespół
biegłych sądowych Sądu Wojewódzkiego to są specjaliści
o najwyższych kwalifikacjach . Ich orzeczenie to blacha.
Czasami się nie poddaj!!!!!!!!!!
Powodzenia !!!!

3. Data: 2004-02-22 08:17:33
Od:"Figaro" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wykończeniu.
> Mam w związku z tym pytanie:
>
> Czy można na podstawie bezsęsownych zarzutów podważać opinię biegłych?

W mojej rodzinie 2 razy odwoływano sie od decyzji orzecznika ZUS i 2 razy
wygrywaliśmy.
Fakty były oczywiste, a orzecznik wyszedł na niedouczonego durnia.

4. Data: 2004-02-22 09:17:05
Od:"Bob" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W mojej rodzinie 2 razy odwoływano sie od decyzji orzecznika ZUS i 2 razy
> wygrywaliśmy.
> Fakty były oczywiste, a orzecznik wyszedł na niedouczonego durnia.

A najlepsze jest to, że będzie dalej orzecznikiem i będzie brał za to kupę
kasy. :-(
Taki morał.

5. Data: 2004-02-27 16:17:40
Od:"LordS" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wykończeniu.
> Mam w związku z tym pytanie:
>
> Czy można na podstawie bezsęsownych zarzutów podważać opinię biegłych?

Serdeczne dzięki za informacje.
A tak na marginesie to czy to orzecznictwo nie jest chore?
Czy można brać pod uwagę decyzję osoby która jest opłacana przez ZUS a jej
wyniki w pracy to ilość odrzuconych wniosków i to przeważnie nie słusznie.
To jest dopiero głupota.
Niedawno otrzymałem kolejną opinię biegłych w której tłumaczą jak "dziecku"
co i jak. Ale czy ten orzecznik to niepowinien być specjalista?

6. Data: 2004-02-28 03:44:05
Od:"Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie należy się zniechęcać tylko znaleźć innych biegłych sądowych najlepiej z
innego miasta. I wówczas zagrozić skierowaniem sprawy do sądu.

--
Stan_Z
Technika to nie magia,