  • 1. Data: 2005-10-29 13:42:13
    Temat: Pożyczyłem komputer i jeszcze coś
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    Witam,

    pożyczyłem od kumpla komputer z oficjalnym Windowsem na pokładzie. Czy
    pożyczenie komputera z zainstalowanym legalnie programem podpada pod jakiś
    paragraf?

    Jeśli dostanę jakiś niewielki wyrok w zawiasach lub grzywnę to też będe
    figurował w rejestrze skazanych?

    Jacek

  • 2. Data: 2005-10-29 14:07:56
    Temat: Re: Pożyczyłem komputer i jeszcze coś
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisał(a):

    > pożyczyłem od kumpla komputer z oficjalnym Windowsem na pokładzie. Czy
    > pożyczenie komputera z zainstalowanym legalnie programem podpada pod jakiś
    > paragraf?

    A co pisze w Licencji?

    j.

  • 3. Data: 2005-10-29 14:23:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > A co pisze w Licencji?

    Kto pisze?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-10-29 16:31:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    Karnie nie odpowiadasz na pewno. co do odpowiedzialności cywilnej, to
    trzeba by było przeanalizować dokładnie licencję, ale moim zdanie o
    ile nie jest to jakaś działalność gospodarcza, tylko chwilowe
    wypożyczenie komputera, to nikt nie będzie pozwu z tego tytułu
    składał.

  • 5. Data: 2005-10-29 22:00:33
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Kto pisze?