  • 1. Data: 2005-10-29 13:39:42
    Temat: Reklamacja
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Witam,

    W jakim okresie czasu firma powinna ustosunkować się do mojego pisma
    reklamacyjnego?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-10-29 13:42:06
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemek napisał(a):
    > Witam,
    >
    > W jakim okresie czasu firma powinna ustosunkować się do mojego pisma
    > reklamacyjnego?

    Byłoby jeszcze dobrze wiedzieć, jaka firma i czego dotyczyła reklamacja.

    M.

  • 3. Data: 2005-10-29 13:52:14
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Byłoby jeszcze dobrze wiedzieć, jaka firma i czego dotyczyła reklamacja.

    Firma usługowa i reklamacja dotycząca wykonania usługi.

    A jeszcze przy okazji, jak to jest z firmami telekomunikacyjnymi? wiem,
    że jak firma nie odpowie po jakimś okresie czasu reklamację uznaje się
    za pozytywnie rozpatrzoną.

    A czy są terminy odpowiedzi na pismo kierowane do jakiejś firmy nie
    koniecznie związane z reklamacją?

    Pozdrawiam
    Przemek