eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 21. Data: 2015-08-24 13:47:03
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 13:24, z pisze:

    > A Ty prawnik? ;-)
    >
    > W temacie klimatu z koreacji wprost wyciągnięto związek. I to jaki mocny?
    > Można? Można. :-)

    Przestań mącić.

    Produkujemy ogromne ilości CO2 i innych gazów cieplarnianych? Produkujemy.

    Gazy cieplarniane produkują określone skutki w zakresie globalnej
    temperatury? Produkują.

    Coś innego zaczęło gwałtownie podwyższać globalną temperaturę? Jak to
    znajdziesz, to dostaniesz Nobla.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 22. Data: 2015-08-24 13:55:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 12:51, Liwiusz pisze:

    > I co to zmienia? Nadal istnieje ryzyko wystąpienia "wadliwej serii". A

    Ale w takim przypadku występuje czyjaś wina - ktoś zaniedbał, spartolił,
    zaoszczędził, oszukał.

    > clou problemu jest takie, czy rodzic może decydować, czy narażać dziecko
    > na to ryzyko.

    Nie może. Zaniechanie szczepienia naraża nie tylko dane dziecko na
    ryzyko rzędy wielkości większe ale także naraża resztę społeczeństwa.

  • 23. Data: 2015-08-24 13:57:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.08.2015 o 12:50, A. Filip pisze:

    > Ależ Lawa spodziewa się że Sąd Najwyższy _Czech_ sporządza nie prowadzi
    > procesów w języku czeskim albo że na polskim usenecie język czeski jest znany
    > szeroko :-)

    Spodziewam się, że jak o czymś dyskutujesz to WIESZ o czym dyskutujesz.

    Przepraszam, moja wina, zapomniałem że mam do czynienia z idiotą.

  • 24. Data: 2015-08-24 14:06:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-24 o 13:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Przestań mącić.
    >
    > Produkujemy ogromne ilości CO2 i innych gazów cieplarnianych? Produkujemy.

    W tym sęk właśnie, że nie produkujemy. Przynajmniej w porównaniu do
    innych naturalnych źródeł.

    > Gazy cieplarniane produkują określone skutki w zakresie globalnej
    > temperatury? Produkują.
    >
    > Coś innego zaczęło gwałtownie podwyższać globalną temperaturę? Jak to
    > znajdziesz, to dostaniesz Nobla.

    No patrz, a jakież to CO2 spowodowało odstąpienie ostatniej epoki
    lodowcowej?

    Po prostu musisz przyjąć do wiadomości, że wahania klimatu od lodu w
    Warszawie (ochłodzenie) po drzewa na Grenlandii (ocieplenie) są jak
    najbardziej naturalne.

    Wyobraź sobie na przykład, że w epoce dinozaurów nie istniało coś
    takiego jak pokrywa lodowa na biegunach.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2015-08-24 14:07:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik Stokrotka o...@g...pl ...

    >Bo jak wiadomo - ludzie po szczepionkach padają jak muchy...

    Ale wiesz - grozne powiklania u jednego pacjenta na 100 tys, to w
    skali kraju ~380 osob.
    Pytanie, czy groznych powiklan po tych chorobach byloby wiecej ?

    Taka np ptasia grypa, mozna bylo kupic szczepionki hurtem lub nie ...
    poszlo o pieniadze, ale powiedzmy, ze bylaby tania - szczepic, czy nie
    ?
    Epidemii w koncu nie bylo, ofiar smiertelnych byla cos jedna ...

    J.

  • 26. Data: 2015-08-24 14:07:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-24 o 13:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Nie może. Zaniechanie szczepienia naraża nie tylko dane dziecko na
    > ryzyko rzędy wielkości większe ale także naraża resztę społeczeństwa.

    Tylko tę nieszczepioną część. Zgodnie z zasadą chcącemu nie dzieje się
    krzywda.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2015-08-24 14:08:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 13:47, Andrzej Lawa pisze:
    > Coś innego zaczęło gwałtownie podwyższać globalną temperaturę? Jak to
    > znajdziesz, to dostaniesz Nobla.

    To się nazywa udowadnianie na siłę że jest związek skoro badania są
    bardzo szczątkowe w danej materii. A ta materia jest bardzo wielka i nie
    poznana przez naukę.

    Udowodnij że jest związek człowieka z ociepleniem klimatu a dostaniesz
    nobla :-)

    PS. Działalność Słońca ma milion większy wpływ na planetę niż te drobne
    szaraczki co sobie coś poperdziały i pokopciły przez 1000 lat :-)
    Ocieplenia klimatu już były tak jak i zlodowacenia. A człowieka nie było.

  • 28. Data: 2015-08-24 14:11:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-24 12:44, z wrote:
    > ciach
    > Skoro można powiązać bezspornie ocieplenie klimatu z człowiekiem to
    > dlaczego nie wiązać innych zjawisk?

    Można też z ilością telefonów komórkowych, piratów morskich, a nawet po
    prostu z upływem czasu. Z tym że powiązanie może być nawet bezsporne,
    natomiast związek przyczynowo skutkowy niekoniecznie.

    > Taki sam mechanizm.

    Czyli dość słaby.

    Shrek.

  • 29. Data: 2015-08-24 14:12:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    >Ale mysle ze o to w tym pozwie chodzi, ze rodzice chca wykazac, ze to
    >nie
    >ich zaniedbanie tylko wina szczepionki spowodowała powikłanie?
    >Dajmy szanse - dlaczego nie?

    Na razie to tu chodzi o pieniadze (przynajmniej formalnie), wiec
    rodzice musza wykazac.
    Załózmy jednak, ze wystapiły objawy opisywane w literaturze, jako
    przypadek rzadki, ale zdarzacy sie po szczepieniu, a wczesniej tych
    objawow nie bylo.
    Dzieci teraz regularnie badane, sa karty zdrowia z przychodni, moze i
    jest szkolna pielegniarka ...

    P.S. Dawno temu byla sprawa o gigantyczne odszkodowanie za kalectwo w
    czasie sluzby wojskowej poborowego.
    Wniosek wydawal sie uzasadniony, no i udowodniony m.in. orzeczeniem
    wojskowej komisji lekarskiej, o znakomitym stanie zdrowia poborowego.
    Ktos wie, jak to sie zakonczylo ? To tez ladnych pare lat trwalo ...
    jesli nie parenascie.

    J.

  • 30. Data: 2015-08-24 14:14:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-24 13:47, Andrzej Lawa wrote:

    > Gazy cieplarniane produkują określone skutki w zakresie globalnej
    > temperatury? Produkują.
    >
    > Coś innego zaczęło gwałtownie podwyższać globalną temperaturę? Jak to
    > znajdziesz, to dostaniesz Nobla.

    Zmniejszona zdolność oceanów do pochłaniania co2 w wyniku ocieplenia się
    klimatu. Gdzie mogę odebrać Nobla?

    Shrek.