    From: jaQbek <a...@n...koncu.postu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Potwierdzenie złożenia zeznań
    Date: Thu, 01 Jul 2004 21:21:54 +0200

    Byłem dzisiaj na komisariacie złożyć dodatkowe informacje związane z
    kradzieżą na moją szkodę - kradzież miała miejsce wcześniej, złożyłem
    wtedy zawiadomienie na policji, dziś byłem przekazać jedynie dodatkowe
    informacje, które mogą pomóc w wykryciu sprawców. Policjant sporządził
    notatke urzędową (tak pisało na tym, co spisał). Powiedziałem, że
    potrzebuję jakiś dowód na to, że złożyłem te zeznania. Wziął notatkę,
    odbil na ksero, ale gdy wracał do mnie natknął się na swojego
    przełożonego, który zakazał mu wręczyć to mi. Nie potrafil wyjaśnić,
    dlaczego. Stwioerdzil jednak, że gdybym sam sporządził pismo i zaniósł je
    na policję, dostałbym pokwitowanie przyjęcia. Jak więc w końcu jest? czy
    policjant postąpił słusznie nie wręczając mi kopii notatki ?

    j...@N...onet.pl.USUNTO