1. Data: 2005-09-26 13:21:05
Temat:Potwierdzenie nadania listu poleconego
Od:"-+r-m-k+-" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jest mi potrzebny dowod nadania listu poleconego nadanego 19 lipca br.
W zwiazku z tym mam pytanie: czy Panie na poczcie moga mi wydac jakies
zaswiadczenie/odpis, iz ow list wyslalem - niestety zagubilem dowod nadania,
a bez tego nie rusze z miejsca :/
Znajac uprzejmosc naszych Pan w okienku, prosilbym o wskazanie podstawy
prawnej, ze cos takiego sie wydaje petentom - bo pewnie nie bedzie chcialo
im sie tego szukac i powiedza, ze "nic takiego nie wydajemy" - o ile
oczywiscie sie wydaje ;)

Pozdrawiam, milego dnia.

--
.: -+r-m-k+- :.
radomiak[MALPA]o2.pl

2. Data: 2005-09-26 18:41:27
Temat:Re: Potwierdzenie nadania listu poleconego
Od:"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jest mi potrzebny dowod nadania listu poleconego nadanego 19 lipca br.
> W zwiazku z tym mam pytanie: czy Panie na poczcie moga mi wydac jakies
> zaswiadczenie/odpis, iz ow list wyslalem -

Choćby bardzo chciały to nie mają na podstawie czego wydać. Dane nadawcy
są tylko na potwierdzeniu, które dostałeś nadając przesyłkę. W ich
ewidencji jest tylko numer przesyłki.

> niestety zagubilem dowod nadania,

Zgubiłem 100 zł, czy ktoś może wydać mi duplikat?

3. Data: 2005-09-26 20:32:29
Od:"-+r-m-k+-" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:dh9fcq$4f4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Choćby bardzo chciały to nie mają na podstawie czego wydać. Dane nadawcy
> są tylko na potwierdzeniu, które dostałeś nadając przesyłkę. W ich

To lipa...nie odnotowuja w jakies ksiazce nadawcow ? :/ Albo chociaz gdzie
to poszlo ? Numer plus adresat - to by wystarczylo.

> Zgubiłem 100 zł, czy ktoś może wydać mi duplikat?

Co ma piernik do wiatraka ?????? Banknoty to nie to samo, co
zaswiadczenie/odpis od wykonanej czynnosci.

--
.: -+r-m-k+- :.
radomiak[MALPA]o2.pl

4. Data: 2005-09-26 20:51:21
Od:"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To lipa...nie odnotowuja w jakies ksiazce nadawcow ? :/ Albo chociaz
gdzie > to poszlo ? Numer plus adresat - to by wystarczylo.

Nie jestem pewien, ale chyba zapisują tylko numer przesyłki i pocztę
adresata. Danych nadawcy nie rejestrują bo im to do niczego niepotrzebne.
Więc nawet gdyby mieli pełne dane adresata to i tak nie udowodnisz, że
daną przesyłkę ty nadałeś więc żadnego zaświadczenia nie dostaniesz a
gdybyś nawet dostał to i tak niczego to nie załatwia.

> Co ma piernik do wiatraka ?????? Banknoty to nie to samo, co
> zaswiadczenie/odpis od wykonanej czynnosci.

Podobieństwo jest takie, że dowód nadania przesyłki jest dokumentem
unikalnym i jak zaginie lub ulegnie zniszczeniu to "po ptokach".

5. Data: 2005-09-27 18:22:02
Od:"wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
poczta prowadzi dokładną ewidencję listów poleconych z adresami i datą
wysłania. Wiem o tym, ponieważ dosyć niedawno reklamowałam
niedostarczenie listu poleconego i widziałam taką ewidencję. Trzeba
udać się do działu reklamacji listów poleconych.

wa

6. Data: 2005-09-29 11:10:09
Od:Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wektor wrote:
> poczta prowadzi dokładną ewidencję listów poleconych z adresami i datą
> wysłania.
Raczej nie.
> Wiem o tym, ponieważ dosyć niedawno reklamowałam
> niedostarczenie listu poleconego i widziałam taką ewidencję.
Ale była to reklamacja. Pewnie mieli listę listów poleconych na poczcie
docelowej, która miała je doręczyć. Tam na pewno odnotowują dane.
> Trzeba
> udać się do działu reklamacji listów poleconych.
To właściwa droga, ale brak numeru przesyłki może bardzo utrudnić
sprawę. Na poczcie która przyjęła przesyłkę chyba zapisują tylko jej numer.
Fonon